Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marku,néjak mě začalo škrabat v krku a zamlžily se mi oči.. napsal jste to tak, že mám vyndané krabice s fotkama a jdu vzpominat. 

0 0
možnosti
Foto

Švestkový koláč byl výsadou mých babiček, máma nikdy nepekla. Občas zapomenu na to, že máme v rodině sklony k obezitě a pro tu atmosféru ho upeču sama. Babička mého prvního manžela ho pekla se švestkami a mákem a to je něco, co slovy popsat neumím. Vám karmaR^

1 0
možnosti

Ach jo, takový to bylo. Je mi z toho až nějak švestkově.

Krásný.

0 0
možnosti

je mi švestkově - je krasny, Lído

dekuju za cteni a prijemny zari preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, já neměla včera čas... hezký moc... mám podobnou fotku a to tvý komentovaný oblečení na fotce ...V:-) mnoho palců..

...sníh co se opatrně vmíchává do těsta... překlad - těsto je základní nálož smíchu... sníh je trochu slz vzpomínání....

ráda tě čtu . ..hezký září

0 0
možnosti

me na tom tvym stylu psani bavi, jak clovek musi zapojit maximum vseho, aby se dostal do nalady textu. ale kazdej si, myslim, najde ve tvejch slovech svoje vysvetleni...dekuju, Radko a hezky zari preju

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^Mela jsem kalhoty se srdickama. Nesnasela jsem je a nastesti nejsou zvecneny.

0 0
možnosti

zvecneny jsou v hlave, Kamilo, fotoneni nutne... dekuju za cteni a krasno preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, to je nádherný čtení, jak já se do těch krimplenek vžila! Prdýlka, vlásky, Zorka zase perlila, až mi slza ukápla do kafe. Díky za takový vzpomínání!;-)R^

0 0
možnosti

Jitko, moc rado se stalo! kdyz slova nakopnou vzpominky, je to moc fajn

mej se kraaaasne

0 0
možnosti

Vytahaná kolena,krimplen,krešlak...a já k tomu ještě doma zastřiženou ofinku podle kastrolu, i když po neustálém opravování jsem neměla téměř žádnou....ale vrátila bych to zpět,faktžejoooo;-(

1 0
možnosti

proste dryjacnice...nepochybuju, ze to tak bylo, Marcelo

fajn se mej a diky za cteni

1 0
možnosti

Heleno, diky, potesilo

a preju, aby novej skolni rok pekne klouzal...

0 0
možnosti

Ach jo,jak já školu nenáviděla!Do 1.třídy mě vlekla máma smykem,co jsem měla na sobě a barvu aktovky si fakt nepamatuju...ale co si pamatuje celé město Hulín,je jak mě druhý nebo třetí den školy sundávali hasiči ze stromu,protože já jsem z něho odmítla slízt a jít do té hnusné školy.No sundali mě:-/.Ale vymyšlený jsem to měla báječně,budu se živit jabkama,čůrat z toho stromu a číst si knížku:-)

...no mám zkrátka z Vašeho vzpomínání husinu až na zadeliR^

4 0
možnosti

Katko, Vas pribeh se mi libi mnohem vic...takova hulínská Pipi Puncochata!!!

jo

1 0
možnosti

Marku, to bylo tak krásný!

Krimplenový šatky jsem taky měla, ale mně se líbily, k tomu bílé punčocháče a červené lakovky. Ofinu střiženou podle hrnce a váhu pod průměr, sotva jsem tašku unesla, psalo se 1. 9. 1968...

Hezký den!

2 0
možnosti

no tak to je fajnovy, takhle aktivovat prijemny vzpominky, ze jo?

mej se krasne, Zuzko!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik