Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že "léto šlo do důchodu", je pro mě fakt blbá zpráva a radši než "krájený ticho" si dám třeba meloun, dokud jsou. Ještě že je pořád se čemu smát (no někdy taky ne). Díky za tu srandu nad Vašimi ulítlými (sorry, ale nemyslím to špatně) blogy.:-):-):-)

0 0
možnosti

ulitelej blog? co vic si prat, Pavlo...

diky

0 0
možnosti

J48a83r35a 90R98a98n17k

9. 9. 2016 22:26

Marku, mohla bych si pujcit mamu na par mesicu?:-)V

0 0
možnosti

Jaro, zdravim. uz je to dospela zenska, ja za ni rozhodovat nemuzu. ale do dobrych rukou bych ji sveril bez obav. krasnej vikend preju. ja jedu do blazince...

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Ale nevím, jak došla k tý labuti? Jako kamarádko, nebuď labuť?

0 0
možnosti

ja to pochopil, jakoze labute jsou verny az do konce svyho zivota, Klaro...

2 0
možnosti

No jo, co Ti mam pořád psát?! Prostě seš nejlepší!;-)R^

A taky chcu knížku!!!:-)

0 0
možnosti

prdlačky, ale bameto.cz

krasny dny plny vikendu preju a diky za cteni, Mirko

0 0
možnosti
Foto

Bezva čtení, Marku. R^Já mám denně na očích z mého Edenu novodobé "vodáky". To tvoje slovo je taky vystihuje, hlavně to jejich ožralé Ahóóój. V

1 0
možnosti

s letem pomine a naberete sil na dalsi sezonu, Jiri

u nas na plovarne dneska vecer country rock live...tak jsem zvedavej!

fajn vikend preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

A krásně jsi rozesmál i mě! díky;-)

1 0
možnosti

tak to je fajn, Jitko...krasny zari vinsuju, plny radosti a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

smích léčí a tohle je super dík za to;-)

1 0
možnosti

takovej slovní lecitel, Líbo...

diky za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti

Ahoj, tak jsem se zas zasmala, pomaha to, dik...

1 0
možnosti

tak to sem fakt rad, Ivano

hezkej den preju

0 0
možnosti

Nádhera,na Vás se, pane Valičku ,takové situce zcela zjevně přímo lepí.Závidím...i to,že jste se nerozchechtal přímo u té poslední věty.Já bych to nevydržel,inu,mozková prostata.R^R^R^V

0 0
možnosti

jen posloucham, Jirko

díky za cteni a fajnovy zari preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik