Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bubnové pračky, ždímačky, máchání prádla ve vaně v předklonu, ach jo. A to jsem jako dítě zažila i praní v neckách na valše a s "rejžákem". To se to dneska pere.;-)

P.S.: hodně pamatuju, ale - snažím se...

0 0
možnosti

a je tam najednou dobře, co? u těch rejžáků, máchání v předklonu atd. atd... děkuju za ctení, Lído a mejte se fajn

0 0
možnosti

hezky pěkně, Zorinka! Má recht R^;-)V

0 0
možnosti

nekdy je tezky to priznat, ale je to tak, Mirko

dikes za cteni a fajnovo preju

0 0
možnosti
Foto

Před chvílí jsem dočetl bolg Léčbou je život. Ten váš jej krásně doplnil. R^

Někteří zdejší rádobyterapeuti a koučové by se u vaší mámy mohli učit.

2 0
možnosti

to bych jim rozhodne nedoporucoval, tezko by ji chapali, Vaclave...

diky za cteni a fajn zari preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, úplně mě při čtení začaly pálit ruce, protože némlich stejně, se u nás pralo. A to nás bylo devět! Hrůza, jen si na to vzpomenu. Takže o vyhoření vím své;-D

0 0
možnosti

Jitko, ahoj, to jsou ty zasunuty pribehy a vzpominky, co je treba sem tam odkopat. Krasne se mej a fajnovou stredu preju

1 0
možnosti

"počochnila" jsem slyšela naposled včera od svý mámy :-) Jsem ráda, že to slovo používá i někdo jinej R^

0 0
možnosti
Foto

...u nás se říká počochtala, taky krásný, že?;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano! Mama koucem!!!!

1 0
možnosti

no, po jejich lekcich by byli vsichni celkem dost "vykoučovany", si myslim...

1 0
možnosti
Foto

Já si pamatuju pračku u babičky, co cestovala po koupelně, asi to taky znáš:-)

1 0
možnosti

J19a50r52a 90R37a57n53k

14. 9. 2016 0:21

Ja take, babiccinu pracku casto opravoval tata/elektrotechnik, probijela, pokud jsme chteli neco predcasne vytahnout a zapomeli, dostali jsme radnou slehu, ktera projela celym telem. Lustry nikdy nevysely nad stolem, ale vzdy nejaka snura...nic a pak lustr.

1 0
možnosti

Podobnou měla babička většinu mého života. A prádlo předtím namáčela ve vaně, dodnes tu mokrou skrumáž vidím. Jednou se v ní málem utopil náš jezevčík Daneček. Byl navyklý si skákat do vany a nechat si osprchovat nožky a bříško po procházce. Jindy sice nebylo prádlo ve vaně, ale právě když si tam takhleskočil, začala pračka s hlukem vypouštět ;-D chuderka malej. Stejná pračka předtím zabírala většinu vchodu na toaletu v jádře panelákového 1+1. Maminka dodnes vypráví, jak když mě čekala (a postupně přibrala 29kg) a potřebovala na záchod, musela si zvednout obr břicho, aby ho kolem pračky pronesla. Pračka má také výrazný podíl na mém narození ... jaksi maminka jednou nedoprala...

2 0
možnosti

to je krasnej pribeh - jak jednou maminka nedoprala.... to mam rad!

0 0
možnosti
Foto

R^Mamka na vířivé pračce lpěla snad do padesáti (jejích). Myslím, že to ještě dneska prodávají. Že prý automatka to pořádně nevymáchá. Ta koule, co z prádla vznikla, mi nešla nikdy vytáhnout.;-D

1 0
možnosti

presne, ty zasmodrchance zasmodrchany hrozny! diky za cteni, Klaro a fajn vecer preju

2 0
možnosti
Foto

Přesně to samé jsem zažila v mladém věku, když jsem u pračky Romo pomáhala mámě. Máma kvůli tomu dokonce (aby nezuřila) ušila na punčocháče pytlíky a prala je v nich. A když jsem byla hodně malá, tak mi máma dělala ve ždímačce "zmrzlinu". Nahoru dala vždycky něco růžovýho, a uvedla stroj v chod. Otáčky pak dodaly zmrzlinovou faru morgánu. :-) Marku, diky Tobě i mamince za probuzení vzpomínek! Karma jako tři pračky Romo Combi! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo a jsem pro mámu koučku! Má skvělé léčebné metody!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik