Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám ráda, Marku, Vaše přirovnání. Tuhle jsem odposlechla takové pěkné: "Motal se tam jak Maďar v kukuřici". Ať Vám to dál píše!

0 0
možnosti
Foto

H54a26n72a 55V65l15k83o51v49á

17. 9. 2016 17:58

Paní Medvídková má zaručeně pravdu. S ohledem na to, co má na různých částech těla vytetované má dcera mi přijde "vyprávěj příběh" jako velmi racionální až vědecké vyzvání.

0 0
možnosti

taky mam cmaranici, ale na hlave to nejni - to uz jsem se podival

zdravim a preju fajn nedeli, Hanko

0 0
možnosti
Foto

R^ Pani Medvidkova na hrad!

0 0
možnosti

premierka by byla lepsi, si myslim...

diky za cteni, Kamilo

0 0
možnosti
Foto

Třeba ten středeční dámský dýchánek měl být na téma "Státní rozpočet a DPH" - o tom se nepochybně dobře debatuje u kávičky a sachr dortíku. Možná, že paní Medvídková sondovala, jaké je mínění veřejnosti na danou tématiku a pak dala k dobru svůj diskusní příspěvek: "Si představte holky, že jsem seděla v tramvaji vedle takovýho divnýho chlápka, co ani pořádně nevěděl, co je to dépéhá a furt civěl jak z jara na tuhletu kabelku Hello Kitty. Si asi myslel, že jsem nějaká... nebo co.":-):-):-)

0 0
možnosti

jezisi kriste, jeste DPH - nastestí do nedala do foru---to bych byl uplne v kasi, Pavlo

fajn vecer preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^když se někdy náhodou přichomejtnu k nějaký ekonomický diskusi, tak si připadám trochu jako tahle paní Medvídková. To potom raději mlčím:-)

1 0
možnosti

z ekonomiky rozumim jen moji penezence...a ani ty casto ne tak uplne, Jene...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik