Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D neviděla jsem se v zrcadle ;-D

0 0
možnosti

Marku, fakt dobrý, nebýt Tebe a 'Větvi', tak už bych k 'Babišpressu' ani nečuch... kecám, několik dobrých bloggerů tam ještě pořád je :-)

1 0
možnosti
Foto

J83a70n83a 61M97a12j85o80v28á

25. 9. 2016 18:22

Máma je hodná, že Ti nepřidělává starosti. Tak ať to trvá ještě tááááááááákhle dlouho a ještě dýl.

0 0
možnosti
Foto

... sny se mi nezdaj, máma stačí - Marku, tvoje máma musí bejt absolutně a maximálně šťastná matka, že tě má!R^

1 0
možnosti

No, mně se taky stává, že se po ránu nevidím na WC v zrcadle, když si umývám ruce a stojím proti zrcadlu...pak zjistím, že jsem si vlastně vůbec nerozsvítila a všechny ty pohyby - usednout na mísu, sáhnout pro papír, spláchnout, zvednout se a spustit vodu z kohoutku - dělám naprosto automaticky! Aniž bych na to všechno potřebovala vidět;-D Někdy je to ale příjemný zjištění, protože jsem v ten moment nakonec pyšná na svůj mozek, jak to pěkně zvládá, že vůbec ještě funguje!!!;-D

R^

A propos, kdy a kde se můžu těšit na Tvoje další čtení??

0 0
možnosti
Foto

Sny jsou fakt divná věc, prej někdy zobrazují věci, který jsou kdesi zastrčený v podvědomí. Zrovna na dnešek jsem měla děsnou noční můru: měla jsem vypočítat několik hrůzostrašných matematických příkladů (já a matematika:-(!), což jsem pochopitelně nezvládla, a ta hrozná úča řekla, že moje inteligence je poněkud ́placatá ́ (ví bůh, co tím myslela). Tak nevím, to už bych radši snila o Chladilovi (Gottovi, Kotvaldovi, Hložkovi, apod.) nebo o tý spálený huse (nebo kachně?). Přeju hezký víkend. Pozdravujte maminku.:-):-):-)

1 0
možnosti

akorát dneska jsme se shodli (po přečtení hromadnýho mapování na žíněnkách), že máma je fakt éro ;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

tyjo, a pak že chlapi nestihnou dělat dvě věci najednou! Ty čuráš i telefonuješ! Seš dobrej!

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik