Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Já se klidně přiznám, že seriál Ulice (jako jediný seriál komerčních televizí) pravidelně sleduji při pití kávy a nepřipadám si kvůli tomu jako primitivní nebo méněcenný tvor. Dokonce si dovolím tvrdit, že autorům tohoto seriálu trochu křivdíte, když o něm mluvíte jako o seriálu, zabývajícím se jenom banalitami. Kromě nezbytné vaty jsou v něm (někdy více, někdy méně zdařile) názorně ukázány jevy jako stalking, domácí násilí, šikana a jiné nešvary. Pochopitelně, že si někdy člověk rve vlasy nad některými výpotky scenáristů, nebo hereckými výkony, ale jako celek je Ulice určitě výš, než jiné nekonečné seriály komerčních televizí, které stojí skutečně jenom na banalitách.

0 0
možnosti
MV

Milane, zdravim Vas. Pouzil jsem nekde v textu slovo primitivni nebo menecenny tvor? DOufam, ze ne. Nemam potrebu lidem korigovat jejich hobby, ale "moje" stastna hvezda financnich strapacich pana Bartosky, "muj" cas na kaficko o rozchodech a "muj" kousek stesti o smrti je na me moc. o tom jsem se snazil psat - o absurditach a obsahu podobnejch titulu. a, omlouvam se, par dilu Ulice jsem dal, ale musel jsem se fakt hodne ovladat. Ze vas to bavi je fajn. stejne jako je fajn, ze me ne a ze o tom muzu napsat tak, jak to citim.

fajnovej volnej den preju a diky za cteni

0 0
možnosti

Dobrý den, pane Marku. Podle mého názoru ve svém blogu pouze pliváte na lidi, kteří nejsou jako Vy. Pliváte na lidi, které neznáte. Kritizujete něco, co sám nečtete a na co se nedíváte. Ano, nejspíš se sám nenacházíte ve sledovanosti bulváru na samém vrcholu Gaussovy křivky, ale kde berete sebevědomí na kritiku osmdesáti procent populace fakt nevím.

Mezi mými přáteli se najdou takoví, co čtou blesk ... a mám je rád. Moje nejlepší kamarádka sleduje ulici ... a mám ji rád.

Máte pocit, že jsou Češi všeobecně nasraní? ... pak to budou nejspíš jen lidé ve Vašem okolí. Moji přátelé jsou v naprosté většině vstřícní lidé.

0 0
možnosti
MV

mejte rad, Michale, koho chcete a nechte druhym, aby meli taky radi koho chteji oni sami. na nikoho neplivu, jen jsem popsal muj pocit z toho, co se lidem predklada ke cteni a k divani a co me na tom prekvapuje. nepochopil jsem, co znamena sdeleni, ze se nenachazim na spicce nejaky sledovanosti v bulvaru - jako, ze me to mrzi? no to snad nemyslite vazne! neplette si kritiku s tim, kdyz nekdo pouze urcitou situaci popisuje. vas hlas je tady v diskuzi ojedinelym - jak jsem si vsimnul - nikdo z dalsich diskutujicich muj blog jako kritiku nebo plivani (jako Vy) nekomentuje. Ale diky i za Vas nazor a preju fajn den.

0 0
možnosti
Foto

Velmi dobře napsáno. Je to sice smutné, ale reálné...

0 0
možnosti
MV

diky, Heleno, bude lip. vzdycky to tak prece je!

0 0
možnosti
MV

Jaromire, diky. slo jen o malou "odbočku" od textu, který jsou mi blizsi. ale to téma mi lezelo v hlave cele leto...a tak muselo ven

fajn dny preju

0 0
možnosti
MV

Mirko, diky. málokdy se do podobnejch temat poustim, spis jim "odolam", ale tohle mi v hlave tukalo uz moc dlouho a neslo to z ni ven

mej se fajn

1 0
možnosti
Foto

Teda Marku, takovej titulek, až jsem se lekla! Z toho se snad normální člověk radovat nemůže... Bulvár nečtu, nic nevím, jsem aut - a je mi to jedno.:-)

0 0
možnosti
MV

fajnovej stav bejt out v tyhle kategorii, Klaro - uz to skoro umim!

1 0
možnosti
Foto

Bulvár a seriály, který nesleduju, nestojí za rozčilování, taková osmdesátiletá babička se na ně určitě ráda podívá a nehledá v nich žádné intelektuálno. Dostojevský prostě nikdy nebude většinový žánr, to beru jako fakt. Kdyby ta tolik opovrhovaná média neprodukovala, to co produkují, asi by nebyla tak populární mezi běžnými ́spotřebiteli ́ (těch je určitě o dost víc než u tzv. ́seriózních ́ médií).

Nevím, co je špatně. Možná už ten nadpis blogu. Ani čtenář resp. divák s ́pokleslým ́ vkusem přece nejásá při zprávě o rakovině.

Jasně, o tom ten Váš blog není, ale o čem vlastně?

2 0
možnosti
MV

nevim, Pavlo, ale podle mnozstvi ruznejch podobnejch titulu a podle toho, jak jsem je pres leto videl se povalovat tam, kde se soustredili "ctenari" soudim, ze bulvarne zpracovany drby o zdravi, rozchodech, penezich a dalsim, co jsem popisoval, hodne lidi proste bavi. nemuzu si pomoct. proto i pokus o bulvarni headline, ktery Vy mate za "spatne".

1 0
možnosti
Foto

H24a73n75a 85V98l32k54o56v23á

26. 9. 2016 14:48

Víte, Marku, Vám to věřím. Ale i zde na blogu, kde "podobný hnůj nikdo nečte" má blog o rozchodu Brada Pitta s Angelinou Jolie (nečetla jsem ho, ale jak znám autora ani on "bulvár nečte") velmi vysokou karmu...Holt se ti, co se cítí lepší zase jednou cítí o něco lepšejší a přitom ty zprávy hltají stejně jako Ulici.

Já se přiznám, že sice za "Moje" peníze nedám, ale občas se podívám do zdejší Revue nebo na Novinky, čas od času na Blesk a občas na FB k Pavlu Novotnému. Jsem ženská a přiznám si, že drby ( ne o rakovině, ale spíše kdo s kým) mne zajímají. I když na druhou stranu zúčastněným neupírám, že je to jejich věc a pokud jdou do trojky s koněm, mně do toho nic není. Ale zajímavost je to pikantní.

0 0
možnosti
MV

jj, Hanko, jsou proste "levnejsi" temata a to i tady na blogu, ale ctenost maji - to autori vedi - "poradnou", stejnou jako ty casaky, o kterych jsem psal. nectu je, stejne jako nekupuju Muj cas na kaficko... treba

ale cast bulvaru se ke mne dostane pres facebook, ale o trojce s konem jsem zatim necet...to bych asi neodolal...

0 0
možnosti
Foto

R^je mi dneska teda blbě, ale něco si neodpustím už i kvůli diskuzi

ano, je něco blbě. Prostě je.

Já vracet časy nechci... je pravda , že i kdysi lidi koukali na Buntes a šarády a honili drby , kde se dalo, ale i náš kantor na souč, prózu , který byl silně antikomunistický tvrdil, že Dietl vážně není vůbec špatnej. Řekne to i moudrá Jana Štěpánková a řekne, co taky musel pan Dietl vyházet, ale že třeba Synové a dcery Jakuba skláře je pořád dílo neskutečné úrovně... byť prorežimní, A já si to postižením charakterů postav, jejich proměn kamvítrpláštových ... myslím také. A na to lidi koukali... vím že i na strašný okres na severu a tu prodavačku ......čili klidně mne kamenujte, ale něco se těmi alespoň některými seriály pojmenovávalo a lidi nesoutěžili před nadrženým národem o to , kdo je lepší v servírování a kdo má jak uklizený šuplíky...s dotvářením jakopohoršených hlasů moderátorů Vydry a Bouškové

A jsem i toho příkrého názoru, že člověk který nerozumí,, poezii,, skutečně může být i lepší, než ten, který jí trochu víc rozumí...,to je bez diskuze, ale bohužel...nic naplat, dá se častěji víc a líp oblbnout, A to už pro národ jako celek moc dobré nebývá.

A abych nebyla jen vážná..... Lence se fakt omlouvám... ale mě žádnej Milan neobskočil v životě ani jednou, čestný pionýrský;-D

1 0
možnosti
Foto

Radko, pan Dietl byl pro mne člověk, kterého si moc vážím a za tím si stojím. A vůbec mě přitom nezajímá, jaká byla, nebo nebyla doba. Psal srdcem a proto ho lidi měli rádi.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik