Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To víš, velkej muž. Můj vzor! A takoví podobnou malichernost, jako umět plavat moc neřešej. A i kdyby uměl, tak při případným ztroskotání mezi Peru a Polynésií mu to bude stejně na prd, jen by se dýl trápil:-)

0 0
možnosti

Hanko, diky za cteni a fajn rijen preju

0 0
možnosti

Mne v tom filmu v sobotu vzalo, že posádka byla zprvu oděna v oblecích, bílé košile a kravaty, nezbytný klobouk....

1 0
možnosti

to me taky bavilo, jako by sli na tenis!

0 0
možnosti
Foto

Marku, zase jsi mi rozšířil obzory. Už dávno vím, že Tvoje máma je na Nobelovku. Ale dadaistku bych fakt nečekala! O to víc se před ní skláním... :-)

0 0
možnosti

ona da da taky necekala, Sarko a ja taky houby vedel, esli Thor plaval nebo ne... krasnej rijen preju

0 0
možnosti
Foto

V Květech napíšou leccos. Kdyby totéž napsali ve Vlastě, bral bych to vážně ;-)

0 0
možnosti

a co teprve, kdyby to stalo v Zahradkari nebo v casopisu Ladi Hrusky...

1 0
možnosti

D31a86v92i78d 97V23l42k

2. 10. 2016 16:27

Teď jsi čtenáře co nejsou na tvém FCB zmátl s tím těhotenstvím.!!

0 0
možnosti
Foto

R^Teda to jsou novinky nedělního rána. Nejste těhotnej a Thor Heyerdahl neuměl plavat... A já dostanu za neposkytnutí pomoci tři roky, jak jsem se dověděla před časem od mojí mamky. Ale kolik dostane ona, to mi neřekla.:-);-D

1 0
možnosti

kazdej den je encyklopedii, Klaro

dikes za cteni a prijemnej rijen preju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, nedělní rána dokažou být kouzelná, zvlášť s tak skvělou maminkou. Já dnes při snídani učil koťata chytat myši. Tedy ne myši skutečné, ale ty v podobě maličkých sýrových kostiček. Jsem zvědav, kolik těch "myší" ještě najdeme po kuchyni rozuteklých:-)

1 0
možnosti
Foto

Až se ty "myši" uleží, najdou se.;-)

1 0
možnosti
Foto

J59a23n64a 55M79a88j54o22v22á

2. 10. 2016 15:12

To jsem nevědělat. R^

0 0
možnosti

ja taky ne a prislo mi to u moreplavce docela sexy...

0 0
možnosti

Určitě to byly Květy?? Nebyla to náhodou Pravda??;-D ;-)

..a mamka se má...:-)

R^

0 0
možnosti

pravda, byly to Kvety...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik