Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D44a33v93i76d 67V72l81k

4. 10. 2016 17:11

A maj nějaký i 23,5 centimetru?

0 0
možnosti

zrejme ano, ale ja koupil Bear Power, ty zrejme pises o Wolf Power..., ze jo, Vlku...?

0 0
možnosti
Foto

H23a38n47a 52V63l44k34o62v92á

4. 10. 2016 15:28

Tak pro chlapa jo.

Já jsem jednou zůstala stát také na odtahovém místě, protože jsem si jen odběhla koupit rohlíky a už jsem nenastartovala (mám superspolehlivou Toyotu Auris). Můj mechanik přijel, nahodil a nasměroval mne na prodejnu baterek téměř nonstop. Tam jsem vypnula motor a pán za pultíkem při pohledu na mé technologické tápání vytáhl rudlík, baterku dovezl k autu a během 5 minut byla tragédie vyřešena. Více takovýchto obchodníků.

0 0
možnosti

v nekterych okamzicich zivota si preju mit prsa - toto je jedna z nich, Hanko

2 0
možnosti
Foto

Autobateriím a jiným součástkám toho pojízdného krámu nerozumím. Zato vím moc dobře, jak se efektně ztrapnit před třídou puberťáků při vyslovení slova "TO" (klidně i v anglickém ekvivalentu "IT"). Mé nejlepší hlášky jsou: "Vyndejte si to na lavice" (např. knihu), popř. Schovej to do tašky (mobil), atd.

Sranda musí být! Díky za pobavení.:-):-):-)

0 0
možnosti

ale to o tech lavicich je hlaska fakt jen pro odvazne...nebo vyspele...

ale recht mate, Pavlo, den bez srandy je jako bez pampelisek jaro

1 0
možnosti

To je ňáký mrňavý, ne?:-)

0 0
možnosti

no ja bych vetsi baterku pod kapotu nenacpal, Romane...

0 0
možnosti

No vida a já čekala pointu, že jste tu dvaceticentimetrovou nacpal do nejbližššího odpadkáče a šel si koupit tu patnácticentimetrovou úplně někam jinam.R^R^R^

0 0
možnosti

jezisi kriste...centimetry hrajou roli i kdyz napriklad nejede auto, jak jsem se poucil. takze: smrt patnackam. az zijou dvacitky!

0 0
možnosti
Foto

A teď kápni božskou...jak je to s těmi cenťáky doopravdy?8-o;-D

0 0
možnosti

nekteri uz vedi..., Jitko

0 0
možnosti

a ja uz zas jezdim, Sarko!

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, tak to jste ještě dopadl dobře, taky se místo centimetrů mohl ptát na ampérhodiny:-)

1 0
možnosti

no to by mohli, ale ... da se to zmerit krejcovskym metrem???

1 0
možnosti

takova vobycejna blbost a jak to dokaze temer samostatne zit, co?...

0 0
možnosti

...pchááá....většinou kecaj, že "dvacet" a ...atd

0 0
možnosti

nemoh jsem kecat, pac pak by se mi TO tam neveslo...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS