Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jo, to znám z práce...děti jsou v podstatě moc fajn, ale většinou jen ty, co mají fajn maminky...;-)

R^

0 0
možnosti

vono ti to spolu tak nejak asi souvisi, Mirko

mej se krasne!

0 0
možnosti
Foto

J10a42n38a 70M66a20j74o73v68á

6. 10. 2016 18:30

Srandovní hra :-)

Jen mi nadpis, Marku, připomněl historku z dob, kdy jsem sestřičkovala v porodnici. To bylo ještě před první světovou válkou a nebyly všechny ty přístroje, co vidí dneska matkám i nenarozeným dětem i skrz těla...prostě se na to, že zvolna rodící žena čeká dvojčata až v porodnici. Jenže ona prostě dvě děti nechtěla. Měla doma ten kočárek z Tuzexu a těšila se na jedno miminko a ne na dvě miminka. Tak porodila jedno a začala trucovat, že už fakt ne. Nejdřív to byla trochu sranda, ale pak jsme se lekli...a já přistoupila k vyjednávání...že máme na oddělení bezdětnou sestřičku a ta si od ní tedy jedno miminko vezme a nikdo se nic nedozví, to "se" zařídí. Porod doběhl, ráno jsem jí obě děti nesla, které si tedy vybere :-). Už se jen červenala a omlouvala. Ráda na ten mateřský truc vzpomínám :-)

1 0
možnosti

Jano, ja rodit, tak me budou asi taky napadat "ruzny" myslenky...

dekuju za cteni a at je dobre!

0 0
možnosti
Foto

Maminky hrají se svými dítky (i těmi ...cetiletými či ...sátiletými) různé hry v podstatě celý život. A vo tom to je...:-):-):-)

0 0
možnosti

ja sem tak hravej...takze jasnej souhlas, Pavlo

0 0
možnosti
Foto

Super máma i klučina...i ty! R^;-D

1 0
možnosti

Jitko, dyt ja jen posloucham a prepisuju

ale dekuju

0 0
možnosti

teda Marku a já si od teď Brumika s čokoládou k svačině nedám ;-)

0 0
možnosti

no zaplat panbu! ja to ochutnal jen jednou - pocit jako bych zvejkal preslazenej molitan!

0 0
možnosti
Foto

R^Skvěle sehraná dvojka:-)

0 0
možnosti
Foto

Do-ko-na-lé!

Kontakt na škrábací maminku samozřejmě nemáte... ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

ja s Brumikem problem zrovna nemel

ale kontakt jsem si vzit mel...to mate recht, Martine!

0 0
možnosti
Foto

šmarja...tak nějak nevim...maminka byla sice bezva, ale ty ruce...

0 0
možnosti

dyt mu jen tam vošmajchlovala zadek, Zuzko

mohla do nej opakovane hucet "nech toho", ale udelala to po svym

a moc fajnove!

1 0
možnosti

Už jsem se lekla, že hnědík Brumík byl pevného skupenství ;-D

5 0
možnosti

V94l83a17s14t88a 47I39l82e56k

6. 10. 2016 11:24

Taky mi to tak přišloR^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik