Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, ty teda dokážeš překvapit...;-) Když mi poprvé sáhl jeden Petr na prsa v šatně ZDŠ, zrovna jsem měla v ruce dřevák z NDR. Tehdy se ještě dělaly z bukového dřeva. A já ho použila. Od té doby jsem se stala dost obávanou...;-D

1 0
možnosti
Foto

:) hezký zážitek, ať už reálný nebo převzatý :) A jinak...je to jak se vším, cvičení dělá mistra ...a tak lze jednou rukou připalovat ženě špinku a druhou jí jen tak mimoděk...rozetnout gordický uzel ;)

0 0
možnosti

co znamena "připalovat ženě špinku"?...tohle slovní spojení ctu poprve...

1 0
možnosti

Oh! Dne 25. září 1972 (sobota) jsem též byla "Lenka", poprvé. Jaký film dávali si nepamatuji.

0 0
možnosti

nektery data jsou proste magicky, Jano...

dekuju za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti

Taky mám zážitek - maminka usoudila, že už jsem na podprsenku dost vnadná , ale nesehnala jiné číslo než dvojku, tak mi ji zručně vycpala kouskem vaty. Vypadalo to pěkně, ale o tělocviku v šatně vatičky vypadly při převlékání. To bylo řevu!!!;-D

0 0
možnosti

ale zas vam bylo teplo na prsa, ne?...

krasny dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti

J59a16r36a 80R62a88n60k

12. 10. 2016 1:28

R^:-)nikdy nezapomenu na tu potupu, kdyz mi babicka uhackovala jednu, protoze tvrdila, ze na neco tak plocheho se nic jineho nehodi.....kdyz uz tedy musim....a ja musela, kluci sahali vsem devcatum ve tride na zada a tak jsem nechtela byt "jina".

Skvele tema pro vice autoru....dnes;-)

0 0
možnosti

Jaro, hackovane podprsenky...to byl slagr. hlavne, kdyz se jednalo o PLAVKY!!!!

0 0
možnosti

V31l68a84s23t22a 59I12l92e59k

11. 10. 2016 21:07

Ach to byly časy:-). To ti dnešní mladí neznají. Jsou natolik vyškolení internetem, že už jim tohle naše objevování přijde jako sranda. Neví o co se dobrovolně připravují. Chodili jsme výhradně do poslední řady a bylo nám úplně fuk, co dávali. Když se chtělo, byli jsme jak Otík z vesničky střediskové mezi špuntama a bylo nám to fuk. Hlavně, že byla tma;-D. Jo a do Hraničáře jsem chodil taky, jen asi v jiném městě. Dnes je místo něj parkoviště

1 0
možnosti

D92a41v87i50d 81V54l59k

11. 10. 2016 21:02

I ty Brute???8-o Hele a teď si představ, že já jsem kvůli tomuhle pudinkobraní viděl s Radkou za vánoční tejden čtyřikrát Chobotničky z druhýho patra. To bylo šílený "Modrá,Zelenej." Hele Marku to je hezkej blog fakt.:-):-):-)

0 0
možnosti

tak to sem na tom byl s Laskou z pasaze lip. a predstav si, ze i Brut...nez totiz najdes ve meste nejlepsi vycep, obehnes proste i par takovejch, kde to nedokazou vytocit presne podle tvoji chuti...

1 0
možnosti
Foto

Marku, teď jsi mě překvapil, to přiznávám. Ale čtení pěkný!

1 0
možnosti

jsou leta poznavani a leta praxe, Zuzko...

dekuju za cteni, u tvoji kacenky bylo taky milo (i pres ten obsah)

0 0
možnosti
Foto

;-DPánové, a co máte všichni s tímto kouskem prádla za problém?8-o

1 0
možnosti

takovej "milej problem" na rozdil od dalsich v zivote, Klaro

0 0
možnosti
Foto

H24a21n50a 56V34l31k16o52v79á

11. 10. 2016 19:10

V té době jsem měla nějaké kožní problémy a byla mi doporučena bavlněná podprsenka... v tomto druhu prádla jediná dostupná bavlna bylo plátno ušité do trychtýřů evokujících 60.léta - už to samo o sobě by stačilo. Nádavkem se každá příchozí v plavecké šatně optala "co to máš" a jako třešinka na dortu bylo zapínání připomínající support na soustruhu (já zase chodila na strojní - 24 kluků a 6 holek).

Mimoděk to plnilo i funkci brnění a má ňadra se na nějakou dobu stala poetům jako jste Vy nedostupná.

1 0
možnosti

ale jednou prisel jejich cas a byla dobyta...tusim

Hanko, diky za cteni a fajnovku ve forme vzpominky!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS