Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Inspiroval jste mne, Marku. Jenže to nebude blog, ale román! Tak považte: Rakovník - Komárno - Bratislava - Žlutice - Karlovy Vary - Rakovník - Plzeň. Nejlepší asi byla ta poslední cesta, kdy jsem jela se stěhováky v kabině náklaďáku a spokojeně jsme si pokuřovali.

0 0
možnosti
Foto

Vzdycky pri stehovani zasnu, kolixe toho v tak kratkym case dokaze nahromadit, a to i kdyz se snazim nahromadit.

0 0
možnosti

clovek musi bejt casto v takovy chvili nenostalgickej...

0 0
možnosti

Takže nejdřív jsem musela zjistit na Googlu, co je to Tetris;-D. Stěhovala jsem se dvakrát, poprvé 14dní před porodem, a to mi všechno sbalila mužova maminka - zlatá, podruhé se třemi dětmi a úplně sama, to byl horror! Chápu, ale Marečku, podejte si pero a tvořte dál, jde Vám to!

0 0
možnosti

Jindrisko, dostehovano na 95%, jeste porad neco zbejva a moral upada....

0 0
možnosti
Foto

Marku, stěhovat se je horší než vyhořet ;-) Ale zase co se objeví za "poklady" z naší historie - příjemné i nepříjemné. Myslím že je to svým způsobem taková očista duše a taky těla (bo balení a vybalování atd. je fakt šílené)

0 0
možnosti

vybalovani taky stoji za starou belu...kdyz si uvedomis, ze pred par hodinama jsi to balil a ted zase vybalujes a hledas pro to misto...peklo

1 0
možnosti
Foto

No já doufám, že už se stěhovat nebudu a tetris mohu klidně i zapomenout. Sestěhovávali jsme se v roce 1989 z Ostravy a Vrchlabí do Novohradských a zvládlo se to tenkrát s jednou Avií. Dnes by byly zapotřebí tak nejméně 3 kamiony. Když jsem se odstěhoval do lesa, sbalil jsem počítač, tašku oblečení a bylo vystaráno, protože to co potřebuji či po čem toužím, si mohu odvážet průběžně.

0 0
možnosti

triangl Ova-Vrchlabi-Novohradsko by se stal mym bermudskym, Vaclave

velkej obdiv

a to stehovani s compem a tasko obleceni zavidim - taky bych to tak nejradsi udelal, ale nemam penize na to, abych si koupil les...

0 0
možnosti
Foto

Mladý muži, opět jsem s tebou prožívala každý pohyb, i ten nejbolestivější;-)....už bude líp, záda povolí, srdíčko se usmějeR^

0 0
možnosti

jeste furt to dojizdi, Jitko...v rohu imrvere vysavac, v druhym vrtacka, v dalsim velkaIKEA taska na postupne odhazovanej odpad, obrazy jeste klecej v rohu na hanbe a rozhlizej se po volnejch mistech na zdech....ale uz se nic netaha, zaplatbuh

1 0
možnosti
Foto

Ta hra Tetris mi celkem šla (tedy ne ta 3D verze Blockbuster - to už byl problém). Jinak Vás chápu, že stěhování a balení nic moc - zažili jsme to před rokem. To člověk hází do krabic věci podle logiky: v papiňáku je ještě místo, šoupni tam ponožky a kolíčky na prádlo. Některé věci se pak ještě měsíce dohledávají.:-):-):-)

1 0
možnosti

Ta trojrozměrná byla super, ale jak začaly počítače zrychlovat, už se to nedalo stihnout.

0 0
možnosti
Foto

Tetris, to mě nenapadlo, a že jsem balila už kolikrát.:-)

0 0
možnosti

no, Klaro, me pokazdy...a uz jsem se stehovat po 14. ...

1 0
možnosti

D17a69v58i61d 55V97l58k

17. 10. 2016 18:09

Tak jsi se vynořil z těch krabic. Tedˇ už to bude až do smrti lážo plážo, pokud se teda zase nevrátíš do Prahy.

0 0
možnosti

;-D;-D "lážo možná. Ale plážo? Tak plážo tedy rozhodně ne!" R^

0 0
možnosti
Foto

takže teď je z tebe echt celej venkovan? nebo napůl venkovan střihnutej Smíchovem?

0 0
možnosti

mne zkratka vyhovujou holiny, teplaky, vytahany svetr a klid kolem. auto, kdyz prechazim od baraku k hospode, abych na ulici hledal a ticho takovy, ze se casto nemuzu ani probudit...je tu fajn, Zuzko

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS