Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

To já mám za padesáttrojkoukou už další pětiletku , ach jo. Tak hodně zdravíčka a jak prohlásil Ota Sklenčka ve filmu Nezralé maliny - já už jen na volnoběh, jak tam dám kvalt, tak mi to chcípne;-D,krásné narozky Marku!

1 0
možnosti
MV

tu hlasku Sklencky si musim pamatovat - je vyborna! diky

a taky dekuju za prani a ja preju fajnovy dny

0 0
možnosti
KL

Milý bachratý štíre, přeju všechno nejlepší, hodně zdraví a spoustu dalších podnětných rozhovorů s maminkou... ;-D

taky mě zadělali v únoru, aby se máma v létě, v tom vedru, ještě úplně nevalila ;-)

0 0
možnosti
MV

myslite, Katko, ze skocit na to v unoru bylo podmineno nevalenim se v lete?

dik za gratulaci!

0 0
možnosti
JJ

K Vašim narozeninám přeji hlavně tu spokojenost,od té se vše odvíjí.A nám,Vašim nadšeným čtenářům,přeji další poetické postřehy z Vašeho pera.Tak ještě přidám hodně zdraví,Marku. Jirka.VR^:-)

0 0
možnosti
MV

Jiri, diky za prani a kdyz panbu a mama da, budou i pribehy...

0 0
možnosti
JR

J16a10r78a 97R97a47n22k

1. 11. 2016 1:58

Mamu bych take za nic nevymenila, ale Dalajlamu bych prijala kazdy den, nemam to stesti, ale uz jsem byla na dvou prednaskach a je to krasny panR^

1 0
možnosti
MV

prijimat Dalajlamu kazdej den? no to by nam vladni garnitura dala pekne do kozichu, Jaro...

0 0
možnosti
Foto

Mohl jste dopadnout hůř, když to rodiče dělaj v březnu, narodíte se málem pod stromeček a nikdy neuspořádáte párty pro kamarády, protože byste zničili výsledky vánočního úklidu.;-) Všechno nejlepší!R^

2 0
možnosti
MV

kruty detstvi, Klaro, prekruty....

0 0
možnosti
VI

V63l88a84s22t66a 98I45l71e98k

31. 10. 2016 21:17

tak já taky přidám jedno přáníčko k narozkám. to za to pěkný psaní, Marku. 53 si teda vůbec nedokážu představit. To až mi bude to si ještě nějaký čásek počkám. Skoro 4 měsíce;-D

0 0
možnosti
MV

takze bachratej ceka i Vas...dame rec, az skonci, jo?

0 0
možnosti
NP

v jedný hezký písničce je refrén: ..hochu, život není zlej a dokud ještě žijem je všechno "ou kej" ...

Marku,přeju všechno NEJ k narozeninámV

Já si o těch vlastních vždycky říkám : zatím dobrý, bude hůř...(ještě nebylo)

1 0
možnosti
MV

Nike, diky za prani a mas recht, nikdy nebylo "hur"!

0 0
možnosti
Foto

Lepší je mít skvělou mámu, než-li v chrámu Dalajlámu.

No já vím, trochu pitomý veršík, to byl jen takový náhlý nápad..., ale tady už bylo vše zásadní řečeno.

Tak tedy oslavte svý narozky jak NEJlíp umíte a mějte se fajnově.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

"nežli" se asi píše dohromady - pardon, to je ten časový posun...

0 0
možnosti
Foto

Krásný, hošíku a ještě jednou vše nej nej!;-)R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik