Diskuse

A22

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem jako malá vymyslela a sepsala pohádku o tlustým kouzelníkovi, kterej žil v době, kdy bylo furt světlo. No a on potřeboval zhubnout, tak zařídil, aby se světlo střídalo s tmou, a von neviděl na jídlo a tudíž nemohl jíst. Takže si myslím, že za to může tlustej kouzelník.

0 0
možnosti

R^Taky jsem na blogu delší dobu nebyla. A tak dodatečně- hodně zdraví a ať se u Vás každou chvíli slaví;-)

0 0
možnosti

Lido, vsiml jsem si... a dekuju za prani. Nemusi to bejt "kazdou chvili", ale sem tam se to sikne... diky jeste jednou.

0 0
možnosti

Marku, mám teď takový fofry, že jsem na blogu jen takhle malinko...a tak jsem zazdila Tvoje narozeniny, o kterých píšeš v předchozím blogu. Počítala jsem s tím, že to zapijeme na tvém čtení ;-) Hlavně zdravíčko, spokojenost v novém krásném bydlení a díky, že jsi...a hlavně, že píšeš!! :-)V

R^

0 0
možnosti

Mirko, nic se nedeje...dekuju za prani a fajnovy dny preju - a trosku klidu teda.

0 0
možnosti

Ježíšek ve tmě jednoznačně nevidí.

1 0
možnosti
Foto

Tak o způsobu Ježíškovy orientace v prostoru jsem nikdy neuvažovala...;-D (Ale jinak http://klaratumova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=486693;-))

1 0
možnosti

:-)R^ jo, děti jsou boží...a Ježíšek taky. Pozn. mimo: Bnj (BnJ) značí Benátky nad Jizerou (přesně vysvětleno u minulého blogu)

0 0
možnosti

hohoooooooooo, tak Benatky...a ja hlavu zavarenou jako raketou zasazenej motor bojovy stihacky...diky za tu ulevu, Jane!

1 0
možnosti
Foto

Stejne zadnej darek nedostanu tak at uz je jaro a svetlo az do vecera ;-D

0 0
možnosti

ja kazdej rok od podzimu kricim na vsechny strany: nechci darky, chci jaro! ale Jezisek jaro nenosi...BOHUžel

0 0
možnosti

Odposlechnuto asi před pětašedesáti lety.

Francek: Ježíšek ví všecko?

Tatínek: ano.

Francek: tož to je v p.deli, zas dostanu ho.no.

I započalo vyšetřování, co ten Francek zas vyvedl.

3 0
možnosti
Foto

R^Zajímavá otázka. Možná má Ježíšek kočičí oči, kdo ví:-)

2 0
možnosti

že by nám Jene lhali a Jéžišek byl třebas původem z Egypta? ;-) https://cs.wikipedia.org/wiki/Sachmet

1 0
možnosti

R^ Marku, nedá mi to, abych ti poslal jak já jsem si kdysi představoval fenomén "vesmír" Je to hned zezačátku:-)

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=393946

0 0
možnosti

toho bbkinga bych s chuti poslech - diky za tip! a fajnovej den preju, Romane

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik