Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Sánech u Poděbrad strašilo. Babička to vyprávěla mé kolegyni v práci. Babky tehdy, před téměř sto lety říkaly, že tam straší a někdo volá a naříká. Vždycky odtamtud prchaly jen co položily kytky. No a pak se tam do jedné hrobky téměř po padesáti letech pohřbívalo a v koutě našli skrčenou kostru. Asi ho pohřbili zaživa a nebožák volal a volal, leč pomoci se nedovolal...

0 0
možnosti

V91l30a51s31t78a 67I53l86e34k

7. 11. 2016 19:27

Tak Marku, hlavně ne hubou do hlíny, jasný??;-DR^

1 0
možnosti

Supperrr R^R^. A to řeči i třeba jen o hřbitovním kvítí nemám ráda. Prostě a jednoduše - blok ;-( z dětství.

Když si můj tatínek nechal rok před smrtí udělat hrobku, dokonce pro obveselení místních si do ní několikrát "cvičmo" lehl. A rodině zakázal, že to nesmím vědět. Znal ten můj blok. Budu se muset odblokovat, třeba blogem;-)

0 0
možnosti
Foto

H18a32n76a 30V11l69k95o77v44á

7. 11. 2016 16:13

Můj tchán chtěl být rozprášen z jedné skály na Vysočině odkud pocházel...Prý to u nás zatím nejde nebo co. Tak ho měla babička pár let doma u postele (vždycky ho chtěla tak trošku vlastnit) a teď je holt v rodinné hrobce.

Já bych ho byla bývala rozprášila tajně, celkem mu v tom rozumím...co v hrobce...

Ale jinak existuje i posmrtné snobství, jak jsem zjistila, a někteří lidé si své sousedy vybírají stejně pečlivě jako parcely pro své domy.

0 0
možnosti

V98l92a27s62t26a 71I84l46e83k

7. 11. 2016 19:26

Já bych mu to prostě splnil. Kdo to zjistí? Mám podobnou myšlenku. Na co hroby. A to ho máme

1 0
možnosti
Foto

Teda to je téma!8-o;-D Aneb dušičky trochu jinak.;-) Asi jako když mamka nechala opravit hrob předků z babiččiny strany a táta se vztekal, že s konkrétní osobou tam nechce být.:-)

0 0
možnosti

Klaro, vyber lidi na spolecnej zivot na vecnosti - to je hodne dulezitej vyber....

1 0
možnosti
Foto

R^Marku, potomci Sněhurky budou ještě rádi, že mají ekologické bydlení třídy AAA+, kde není potřeba žádné topení;-)

1 0
možnosti

hlavne to bude asi pekne velky!

1 0
možnosti
Foto

R^ A jinak - já už taky zapomínám ;-D Všem jsem vám zapomněla v sobotu říct, že dnes má v Caféidoskopu v Lazarské představení kolega Vláďa Gottwald. Já tam budu! (pokud na to do večera nezapomenu. ;-DTo víte, důchodkyně...;-))

2 0
možnosti

dnes už mám bohužel cos jiného...

0 0
možnosti

D37a39v70i32d 84V97l39k

7. 11. 2016 12:09

Chlape ty jsi málem vymyslel posmrtný domov pro důchodce, teda pro nebožtíky. Ale to už existuje taková ta králikárna na urny neříká se tomu kolumbrárium ,nebo tak nějak?

0 0
možnosti
Foto

Absentére Davide, v sobotu mi to bylo líto!!!!!!!:-) Zdravím!

1 0
možnosti

R^ jo, maminka a skřivani, jak já jí holce rozumim... :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, zdravím a čti výše! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik