Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To se milibilo, vlastně se milibiR^, čau

0 0
možnosti
Foto

Teeda ... co se všechno člověk nedoví za novoty. Do teď jsem o micelích neměl ani tucha a nijak mi nechyběly. Nevím jak nyní budu moci bez nich žít. Asi se budu muset naučit stejně jako jsem se naučil bejt bez mejdla. :-)

0 0
možnosti

Hodně štěstí!R^ Leč já bych vsadil radši na Destilovanou. Tuhle jsem prodal tisíc litrů za šest tisíc.... Já vím, neni to moc, ale jistota..:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Destilka je také oblíbená, ale nevím nevím... Jak je oblíbená, tak je při absenci rozpuštěných minerálních látek nefyziologická a umí udělat nehezké věci.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, dobrý, ale u nás nepochodíš. My máme Káranku a ta je taky mice..., myce..., proboha, jak to bylo, no zkrátka dobrá;-D

0 0
možnosti
Foto

Už se těším a ty dělej, ať seš taky k něčemu (to já ne, to máma);-D

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Dobrý! Ty micely mají prý fungovat tak, že obalí nečistoty, které si normálním kosmetickým přípravkem jen rozpatláváš po obličeji. S holkama jsme se shodly, že navíc odličují o dost hůř, i když to ti bude myslím jedno.;-) Takže ta studna to fakt jistí.

P.S. Lahvička stojí i podstatně víc, než dvě stovky.;-)

0 0
možnosti

To prostě nejde nedat karmu. Díky ;-D

1 0
možnosti

R^:-)

Kýbl od firmy Z&M, hadr, rejžák a bude každá z nás jak nová ;-)

1 0
možnosti

Nebuďte krkoun, ať se dostane i na jiné;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik