Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Hahahahaha, učůrávám smíchy :-D Maminka má opět pravdu! A představte si, Marku, co každá žena zažije podobných situací za svůj život - no nedivte se, že vaše (jistě oprávněné, já s vámi soucítím) stesky nepadají na úrodnou půdu. Navíc tuhle situaci může zažít i žena - zdalipak víte, jak se vyšetřuje panna na gynekologii? Ano, taky tím "exitem"... A pokud jste navíc "chudák" (jako já, taky si musím postěžovat), který má hned vedle "exitu" od narození velké mateřské znaménko a při každé kontrole na kožním ho samozřejmě musí ukázat, páč je fakt velké a "podezřelé", zažíváte to i se stejným "vyšetřovacím postojem" a kalhotami u kolen každý rok...

0 0
možnosti
DS

Marku, náš doktor (budiž mu země lehká) nás takto v rámci každoroční prohlídky prohlížel (měl to v popisu práce)....časem jsem si říkala, že už jen gyndu a zubní a nemusím jinam. Když mě takto prohlédl poprvé po nástupu a já umírala šokem a studem, kolegyně mi říkala :"Já si vždy v duchu říkám :"A kvůli tomuhle jsi musel 6 let studovat?";-D

1 0
možnosti
JM

Marku, to jste ještě, jako já, nezažil vyšetření na parazitologii, když jsem měla tasemnici. Vyskočila jsem na kozu, ale úplně obráceně než u gynekologa a ten doktor, kterému bylo asi sto let a měl jen dva zuby, zašišlal: "Vysaďte ji na mě!" Načež zaplesal: "Jejda, zrovna se nám tu uvolňuje jeden článek....!" No, potupa na druhou. Byla to taenia saginata, mrcha. A nezhubla jsem ani deko.

1 0
možnosti
JB

Kdzsi mi byli dvacet, musela jsem kvůli zaměstnání na výtěry právě z tohoto otvoru. Sestra mě strčila do jakéhosi kumbálku metr na metr ani dveře nezavřela, zavelela - kalhoty dolů a roztáhněte si půlky. Když bylo hotovo a já se zvedla, natáhla gatě a otočila se, od stolu doktorky se na mě šklebil nějaký strejda, nový pacient. Chtěla jsem umřít hanbou...

0 0
možnosti
MV

no...ja jen doufam, ze se v mym pripade nebude jednat o nejaky hromadny, VZP organizovany vysetreni ohrozenych druhu nad 50 let... krasny dny, Jindrisko a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

než člověku došlo, řekli mu, jak to probíhá, jako hodně mladá ...první návštěvy gyndy ukrutné... slíkněte se a poďte ke stolku...nacionále... Jeden tam nepoučen o dlouhém kombiné stál jak andělíček trapně... a diktoval i barvu očí...pak teprve vyštření... to narážim na trapnost gatí dole... dnes se věci dějí kulantněji a intimněji a odděleně...přece jen...zdravím, marku:-)

0 0
možnosti
MV

Radko, ahoj! no to doufam, ze oddeleně, na kolektivni průzkum zadku nejsem zatim nastelovanej. ale clovek se prizpusobi, to vime...

krasnou nedeli preju

1 0
možnosti
JJ

J71i35ř39í 31J57o48n48á39š

19. 11. 2016 10:18

Jakožto dlouholetý prostatik Vás dokonale chápu,Marku. Primář,který mne čas od času přešetří v pozadí,má totiž ten prst snad jako palec u nohy.A to je tedy zážitek! Jednou jsem mu po vyšetření řekl,že ať se snaží jak chce,gaye ze mne neudělá.Ale máma Vám správně řekla,že ta nepříjemná chvilka je pro dobrou věc,navíc to trvá okamžik.Ale zážitek to fakt je,ještěže je ta vazelina. Vítejte v klubu!R^R^V:-)

0 0
možnosti
MV

palec u nohy? no...tak tim jste to, Jiri, podelal... verim v malicek. uvidime

diky za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Maminka má pravdu.;-) Napravím to, když pošlu trochu soucitu?

P.S. Nožky jsou vcelku erotogenní místo.:-)

0 0
možnosti
MV

no, kdyby palec doktor vsunoval do nozek - netusim sice kam, ale predstava je to pekna, tak se nic nedeje a at si strka jakej chce a jak dlouho chce

ale vim, ze o nozkach to nebude, Klaro

dik za cteni a krasno preju

0 0
možnosti
DV

D38a41v35i17d 50V89l68k

18. 11. 2016 12:50

A hele ty žiješ Marku . No mě to čeká za chvíli taky, ale máma má pravdu, že my chlapi jsem ve věcech tělesných daleko větší bábovky než ženy. A myslím, že takový bolavý zub, nebo zánět dutin je daleko horší, než doktorův prst v .....

0 0
možnosti
JP

J58a54n 55P10a14l14l93a13s

18. 11. 2016 19:20

Davide, a co teprve rýmička! To radši celou ruku, ba co dím, obě ruce. A klidně ještě zatleskat.

0 0
možnosti
MS

Pokud jde o vyšetření prostaty u urologa oním předpotopním způsobem, zůstávám pořád panicem a doufám, že to tak zůstane. Rakovina prostaty se totiž dá jako jedna z mála vcelku rychle odhalit krevními testy a počínající problémy s BHP na sobě pozná každý sám, aniž by si kvůli tomu musel nechal protáhnout rektum. Mne nedostanou ! ;-D

0 0
možnosti
MV

a me ho protahnou - prej. no vidite, Milane, kazdymu podle zasluh. asi sem jako malej moc zlobil a jako dospelej se o nic kloudnyho nezaslouzil. takze prst do zadku! dekuju za cteni a krasny dny preju (p.s. nebo to ma ten doktor proste rad. co nadelam?)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik