Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H17a88n26a 28V28l20k90o54v46á

22. 11. 2016 20:19

Na druhou stranu to tak trošku ospravedlňuje arabské kalhoty s rozkrokem u kolen. Mé děti nosí rozkrok proklatě nízko i u běžných kalhot a dodneška jsem nechápala proč.

0 0
možnosti

vidite, Hanko, to me nenapadlo....

dekuju za cteni a krasny dny preju

0 0
možnosti

Teda ty přívlastky! Kam na to chodíte?! Kávový zrna vídám taky a nenapadlo by mě to! Díky.

0 0
možnosti

hazi mi je, Jindrisko, zivot... a malo platny, to co jsem v ruzovem rozkroku na Kladne zahlid mi proste pripomnelo zakusek kavove zrno...najdete v cukrarne a vzpomente na me... krasny dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti

"No, koukej, Kájo, není to nádherný? To jsou mořský ježky!", rozplývala se ta panička 5XL a tahala na tuniské pláži z kraje vody cosi podobné plodům kiwi, už jich měla asi pět. Přijela s Kájou teprve v noci, jinak by věděla, že jsou to vlastně velbloudí koblihy nasáklé vodou.

0 0
možnosti

miluju morsky jezkové!!!

0 0
možnosti
Foto

To víš Marku, nákupy na venkově mají jinačí kouzlo než ve velkoměstě ;-D

0 0
možnosti

vsechno je to takovy ... jiny..a prekvapujici..a nekdy sileny a jindy adekvatni mymu veku a rozpolozeni, Nikol

1 0
možnosti

uf, to se mi ulevilo - ublizeni na zdravi s dusledkem smrti ... to se pred Vanocema fakt nehodi, Ludmilo

diky za prizen a krasno preju

0 0
možnosti

J32a83n 14P76a82l73l37a55s

21. 11. 2016 17:35

Dobrý večer, úžasné postřehy. A kávové zrno si nechte patentovat, ve světě mu říkají Camel Toe.

3 0
možnosti

to uz jsem, Honzo, slysel...a konec koncu...velblouda jsem v tom Tescu taky zahlid...ale do rozkroku jsem se mu uz po tom, co jsem zazil s "ruzovkou", radsi nedival...

0 0
možnosti

to ja delam rad a je fajn, ze to zafungovalo i u Vas, Daso

hezky dny preju

0 0
možnosti

Marku, jako bych to viděl. "Zbohatlí" Češi v cizině, to je fakt "řacha". Ale, kdo ví, jak by se choval člověk sám, kdyby taky "zbohatl.":-)

0 0
možnosti

Ano, ano. Zažila jsem to. Když jeden manželský pár na dovolené v cizině zjistil, že někdo kromě nich umí česky, všechno bylo jinak. Jen se nám pak vyhýbali.

1 0
možnosti

J40a29k17u57b 39M36a71c38h

21. 11. 2016 12:24

Jiří Suchý a Jiří Šlitr v písničce:" K čemu ruce, k čemu hlava". A to ještě nedošlo na diskuzi jestli mají vodu v bazénu modrou a nebo zelenou.

1 0
možnosti

J56i64ř94í 19J14o93n85á52š

21. 11. 2016 11:51

Svatá prostoto,vážně se to stalo? Snad Vám to,Marku,ani nezávidím!R^;-D

0 0
možnosti

jo, Jiri, dejou se veci v dobe predvanocni...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS