Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý Ježíšku, přeju si do balíčku tisíc Marků Valíčků (pro dny, kdy je smutno i kdy je legrace k popukání). Marku, tvůj blog je přímo na tesání do kamene a vyrejvání do všech pařezů,,. Vděkuju! M.

0 0
možnosti
Foto

ta čárka nad i mi tam vlezla sama, vím, že jsi s kratkym:-), ale asi nejsem sama, kdo ti dává čárky:-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, to je krásný a pravdivý! Vybírat srdcem, tak to má být.;-)R^V

0 0
možnosti
MV

presne tak, Jitko - srdcem vyberes i stouchadlo na bramborovou kasi

krasnej den preju a diky za cteni

1 0
možnosti
MV

dekuju, Sarko! a pjekny dny vinsuju

0 0
možnosti
LI

R^Lidský myšlenky a přání leckdy bloudívají po divnej cestách a někdy na sebe najednou i ti nejbližší neslyší...)))

1 0
možnosti
LI

Jinak jsem (je přece ÚT?) držela pěsti, i já dneska měla štěstí a tak ho přeju všem:-)

0 0
možnosti
JM

Ale, nějak mne zmátla Zorka a šťouchadlo, teda víc Zorka, už jsem se lekla, že se Vám do Vánoc zapletla nějaká mladotinka, ale to šťouchadlo mne probralo. Už mi tam frčí nový blog, v minulém týdnu jsem měla 2x "zaujalo nás", a to mne potěšilo. Vy mne taky vždy potěšíte.

0 0
možnosti
MV

Jano, gratuluju k tomu, co Vam tak udelalo radost, ale zbytku zpravy od Vas moc nerozumim. V cem Vas v tomhle blogu zmatla Zorka? o ni prece nepadlo ani slovo...

0 0
možnosti
Foto

Já si hlavně přeju, abychom se na sebe usmívali, dělali si různé drobné radosti, neprudili jeden druhého, říkali si beze slov "mám tě rád", nic si nepředstírali, atd. atd. Je toho moc?V:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

neni, na seznam napsanej do hlavy se to klidne vejde!

0 0
možnosti
JB

Ptala jsem se na zastávce loni chlapečka tak ve druhé třídě, co si přeje k Vánocům. Odvětil, že maminka mu řekla, že Ježíšek moc peněz nemá, tak jen tři věci - autodráhu, počítač a horské kolo :-)))

1 0
možnosti
MV

jeste ze se nevymluvil na Jeziskovu platebni kartu..., Jindrisko!

0 0
možnosti
Foto

J23a33n 81P45r59a79ž90á46k

22. 11. 2016 13:49

Marku, tentokrát bez komentáře, vzmohu se akorát na tohle: R^VR^

0 0
možnosti
MV

diky, Jene a prijemny premysleni o prekvapeni preju!

1 0
možnosti
MV

jednoduchy, ze jo, Alzbeto. fajnovy dny preju a diky za cteni

1 0
možnosti
RE

Marku, kdybys tušil, že "Abba" jsou taky vynikající rybí pasty v tubách a nakládané sledě ve skle na padesát způsobů:-):-P

1 0
možnosti
MV

kdybych tohle tusil, mam tech sledu plnou tasku Abba!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik