Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, tomuto druhu umění tak úplně nerozumím, přeci jen tíhnu víc k focení a čím dál víc trpím pocitem, že to neumím a že se musím učit dál a dál. Ne jít do šablon a módních trendů. Ale okolo sebe s hrůzou zjišťuji, jak chybí pokora a dělat to dobře. A není to asi jen ve výtvarnictví

0 0
možnosti

Převládne pocit hořkosti a marnosti... Viděla jsem knihu s názvem - Dobytku smíchu netřeba, na stole svého šéfa...

0 0
možnosti
Foto

Už jen říct nahlas slovo "kozy"...musí být umění ;)R^

1 0
možnosti

...ale taky me, Karle, napadlo, esli uz nahodou nejsem starej...takovyho hejska nevyrovnanyho radsi minout a ne jeste o nem psat..., ale nejak mi cela ta no óbl merenda nedala, no... (a mas recht s tema kozama)

1 0
možnosti
Foto

Kristepane, ještěže jsem to neviděla!

1 0
možnosti

jak jsem po prenosu zjistil, Ireno, bylo to jen pro opravdove "fajnšmekry"...

diky za cteni a hezkej patek preju

0 0
možnosti

Na rozdíl od Vás, já si myslím, že umění rozumím. Bohužel to, co se dnes jakožto "moderní umění" předvádí jsou - slušně řečeno- císařovy nové šaty. Nedovzdělanci , který melou klišé , aby prodali h.... jako marmeládu. Natočit je a pustit to sestříhané - to jediné by se uměním snad i dalo nazvat;-D.

2 0
možnosti

mezi mladejma autorama je dost tech, kteri podle "mych oci a pocitu" umeni delaji...jenze...nejsou tak "exentricti" - cti MIMO - jako pan Chochola - ale to je jen muj nazor. jini lide mohou z Chocholova dila treba i ricet nadsenim, a proto cenu obdrzel. mam jiny nazor. demokracie

diky za cteni a "hezko" kolem preju

0 0
možnosti

Mě, moderní uměním nedotčené, dostalo na jednom zámku umělecké ztvárnění(patrně klandru) s honosným názvem OHAREK V TRÁVĚ;-€. Kus dlouhý pokroucený tyče, natřený na rudo. A nejen to. Prima čteníR^R^R^

1 0
možnosti

vidim, ze mame, Ludmilo, podobne pribehy - vy kladu v trave, ja sutr v rohu mistnosti

ale nastesti jsou tu i jini autori

diky za cteni a mejte se fajnove

1 0
možnosti
Foto

Já jsem tak nějak i celkem rád, že umění nerozumím.

5 0
možnosti

neradim se k tem, kteri o sobe rikaji, ze umeni rozumi - jen ho vnimam a neco uz rozpoznat dokazu. prenos CJCH byl mimo jakoukoliv uroven, Vaclave. bohuzel

0 0
možnosti

dekuju, Stepanko. jen jsem se pokusil vypsat ze zklamani, ktere mne osobne CJCH prinesly...

0 0
možnosti

Navštívila jsem Veletržní palác několikrát, je tam toho k vidění celkem dost, nad něčím tak trochu zůstává rozum stát, něco se mi líbilo, něčím jsem byla nadšená. A viděla jsem i výstavu amerického moderního umění v Oslu - to byla teda síla..... Můžu poskytnout amatérskou fotodokumentaci. Tvorbu laureáta si ale asi nechám uniknout. :-)

0 0
možnosti

ne vsechno bych zavrhl, ale tak prestizni soutez, jakou CJCH jsou, by preci jen mela mit urcitou uroven - at do vyhlaseni vitezu nebo do ocenenych praci. z meho pohledu to letos nevyslo - ani jedno. a to me mrzi

0 0
možnosti

J75o32s57e45f 97H75e66j85n47a

24. 11. 2016 15:16

Přečetl jsem si vás se zájmem i pobaveně. Já už to vzdal. Ještě pořád mne zvou do divadel i volňas občas nabídnou, ale já už tomu neozumím a rozumět ani nechci. Pravda ovšem je, že i t toho překotného varu se časem vyklube něco zajmavého, ale já nikdy nerozuměl všemu.R^ Sympatický blog!!

2 0
možnosti

nerozumet vsemu nas zene dopredu - si myslim. v tomhle pripade jsem se ale vostre zabrzdil..., Josefe

diky za cteni a fajnovy dny i umeni preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik