Diskuse

Nadpřirození

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje kamarádka - matka 2 synů - právě z tohoto důvodu už při jejich narození litovala že nemá holčičku. A já jsem si tohle uvědomila zrovna ve čtvrtek, když jsem viděla jednoho druháčka jak si k tomuto účelu i povyhrnul nohavičku plavek. U těch dětí vždycky ještě přemýšlím jestli se jim nechce čůrat.

0 0
možnosti
JB

Nojo, praváci ho nosí v levý nohavici a leváci v pravý. Mám to ověřeno:-))) Prý proto, aby si tou volnou nešikovnou rukou mohli provést kontrolu kdykoliv... Krásný slunný víkend, jdu péci cukroví.

0 0
možnosti
Foto

Tak takové hovory s maminkou jsou spíš výjimečnéR^:-)

0 0
možnosti
MV

zalezi na typu "maminky|", Alzbeto....to byste koukala, co zapsat vubec NEJDE!!! fajn sobotni advent preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Marku, žádám soukromě zprávu o jaké hroby zítra jde!? :-)

0 0
možnosti
MV

sraz blogeru, Flora, nejak odpoledne...ted musim rychle mizet, hodina asi 15 a misto si nepamatuju. dohledam a dopisu sem, pripadne sem vmazne nekdo, kdo bude cist dnesni blog a reagovat v diskuzi.... zatim ahoj!

0 0
možnosti
ŠM

Marku,když všichni - jak píšete, ťukáte do klávesnice levou nebo pravou rukou ?;-D

0 0
možnosti
MV

umime obema, absoloval jsme stredni ekonomickou,kde nas to naucili...co to znamena??

0 0
možnosti
KT

A co tam pořád lovíte? Myslela jsem, že takoví tvorečkové byli už v dnešní době vysoké chemizace zcela vymýceni.

0 0
možnosti
MV

netusim, o jake chemizaci, Klaro pisete...trochu konkretne, prosim a tesim se, co to vlastne bude...

0 0
možnosti
Foto

Jenom by mne zajímalo (čistě teoreticky), jestli nadpřirozené bytosti mužského rodu (obávám se, že tam spadají i bytosti nejvyššího řádu, abych tak řekla kulantně) mají také "nadpřirození" nebo ještě nějaké jiné nad..., a jestli taky imrvére, no víte co...:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

joooooo, tak to bych se vubec nebal napsat, ze maj velenadprirozeni, Pavlo...

a urcite jo i to druhy, az na Jeziska, ten nemuze, protoze ma ruce přibitý na krizi

1 0
možnosti
MV

po pravde priznavam, ze o existenci toho dila vim, ale necetl jsem - v nem se pise o nadprirozeni?

0 0
možnosti
Foto

Je potřeba kontrolovat;-Da teď jsem si vlastně uvědomila, že se imrvére hrabu....ve vlasech!;-D

2 0
možnosti
MV

no, vidíš...a tak je to pořád! děkuju za cteni, Jitko, a hezkej adventni vikend preju

1 0
možnosti

Všímavá maminka:-)

Hezký den,přeju

0 0
možnosti
MV

cukrovi nepece, jak mi minulou sobotu rekla, protoze NENI BLBA... ale tohodle si vsima (a vite co, Katko, mam radost, ze si nevsima jen clanku v casopise Kaficko pro tebe, ale normalniho zivota a ze ji to furt bavi - z toho mam radost)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik