Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké adventní povídání ;-D

... jdu si něco hodně přát ;-)

0 0
možnosti

potichu vyslovovat, Stepanko...

0 0
možnosti
Foto

R^Teda, Marku, jestli si to náhodou přečetl ten, který tam jezdí s hovnocůcem, a jestli je aspoň trochu hrabivej, dovedeš si představit, co nastane, až tu žumpu vycůcne?;-D

0 0
možnosti
Foto

tak vode dneška se oblíkám zásadně do župany.

0 0
možnosti

podle me moc hezky urcenej rod! jeste, ze zupan nenosim - mel bych boba dilema...

0 0
možnosti

Já pracovala jako pokojská na studentských kolejích a taky jsem ztratila náramek. Prošla jsem znovu všech mně svěřených 28 pokojů a byl tam! Zachytil se za vodovodní kohoutek u umyvadla. Ještěže nesklouznul do odpadu. Radost véééliká. Díky za krásný příběh, hoven jsem si tam mimochodem užila taky dost, když zahraniční studenti sveřepě užívali naše evropské toalety jako turecké i tehdy, když je překvapily účinky poděbradské minerální vody.:-)))

3 0
možnosti

no nazdar... myslim ty projevy ucinkou podebradky...

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Taková pěkná předvánoční pohádka s ponaučením: i v h...... lze najít zlato, když si to moc přeju. Kam se hrabe Němcová s nějakou solí! Díky za pobavení uprostřed pracovního dne, Marku.:-):-):-)

1 0
možnosti

rado se stalo. p.s. este tak mit za mamu bozenu n. ...

1 0
možnosti

R^ plní se jen přání srdce. Na přání myslí nemají v nebi čas ;-) Děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DTeda! Ta Zorinka nám dává zabrat všem! Přesto kouzelný, i když "fekální" příběh. Stačí si jen trochu víc přát;-DR^

0 0
možnosti
Foto

A hned je mi mnohem veseleji, tím pádem bude den hezčí!;-)

0 0
možnosti

tak at z toho neco vyjde!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS