Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak já bych si toho malého rozumbradu vzala domů. Protože by se mu tu asi líbilo. Červené svíčky si kupuji celý rok, protože vydrží a líbí se mi, když trošku uhoří a světýlko je červené. Čajové svíčky, mrňavé, v hliníkovém obalu jsou ajncvaj pryč. No, na svátky jsou koupila taky voňavou svíčku, ale ta přijde na řadu, až dorazí děti.

1 0
možnosti
Foto

Akce na záchranu svíček?:-) No, my pojedeme i na hroby, tak taky nějakým umožníme si zasvítit.;-)

0 0
možnosti
Foto

H94a80n34a 57V35l38k64o71v79á

19. 12. 2016 15:02

R^Taky občas pálím ty červené namísto čajových...A na hroby dávám ty jednorázové lucerničky.

1 0
možnosti

deda u nakupu nastesti nebyl...

0 0
možnosti
Foto

Na detech je nejuzasnejsi to, ze vnimaji veci takove jake jsou, aniz by mely naucene, k cemu slouzi a kam patri. Dnes si k te nevonave svicce v obchode pricichnu. :-)

0 0
možnosti

jednu rovnou capnete, Kamilo, a nekde - jen tak - ji zapalte a nechte svitit

fajn den preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Strašný je, když člověk naopak kupuje ty červený. Byla u mne návštěva, a já zrovna měla na stole svou obligátní nedělní porci, připravenou na cestu. Bylo jich tam vyrovnáno hafo a hafo--- Byla z toho lehce vyděšená. (Ale já i v těhlech případech dám občas ty navoněný...)

0 0
možnosti

jasne, Ivano, at hroby vonej!!!

1 0
možnosti
Foto

tak já takovou zapálím na zahradě. Máme tam naše čtyřnohý kamarády, co už s námi nejsou...

1 0
možnosti

R^:-) takových Vítků víc a houšť :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ostrůvek lidskosti v nakupovací fabrice. Marku, moc krásné:-)

3 0
možnosti

sice lehce morbidni, ale diky za ne

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik