Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pekla jsem na Štěpána 8 kachních stehen ,k tomu červený zelí a chlupatý knedliky..všichni to splivli,ještě si přidávali , chválili,ale nikdo nezpíval...no na dalšího Štěpána si j evychutnám, dokud nezazpívaj,nebude jídlo :-D

0 0
možnosti

My jsme pojedli domácího králíka, macek to byl, 2,5 kila, ještě jsem do pekáče hodila slaninku, toto vonělo, zelíčko a vyrobila jsem knedlíky! Polévka jedna báseň.

Vnoučka jsem pak vysadila na stehno a zapěla mu (chodí/jezdí ve 2,5 letech na hipoterapii jako předčasně narozený - 780 g): "Na koníčka si vyskočím, hned zas budu dole, protože jsem vycvičenej v tom našem, našem Sokole".

0 0
možnosti

Jano, uplne jsem cejtil tu vuni Vasi kuchyne pri cteni popisu hostiny, kterou jste pripravila...

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti

Tak to vám všem závidím tu rodinnou pohodičku, já byla na Štědrý den sama. Ale tak sama taky ne, měla jsem kolem sebe své tři pejsky a kocourka, užili jsme si klidu a pohody, i slzička mi ukápla při vzpomínce na dobu, kdy byly děti malé...

0 0
možnosti

Vanoce jsou carovnice zacarovany, ty umej prinyst vzpominky....

0 0
možnosti
Foto

Mluvit a zpívat, od toho nám přece narostly huby. A měkdy i na toho počeného ptáka se zelím a knedlíčkem. Marku tak dobré vykročení do příštího roku a ať celý dobrý. A třeba se zas někde u piva uvidíme ;-D

0 0
možnosti

se budu tesit na to pívo a díky za prizen, Ivano...fajnovej rok Tobe a psum a lidem kolem tebe!!!!

0 0
možnosti

jo...jsem pro;-)

...kachnu sice nejím ale miluju zelí, docela se mi při čtení sbíhaly sliny, jako Stelle ;-D

0 0
možnosti

ty nejis kachnu????? takovej hrich!

fajn dny preju, Mirko

0 0
možnosti
Foto

dobrý, vodpustím ti i ty (ne)shody podmětů s přísudkama.

0 0
možnosti

pani ucitelko, psal jsem ve shonu a jeste k tomu dalsi aktivity, no...

ale podivam se na to, kde se neshoduje a opravim, diky za upozorneni

0 0
možnosti

Jitko, takovy je to u mám vzdycky, prece!

Dekuju za cteni a protoze zase mizim ze site - klidnej a spokojenej rok preju

1 0
možnosti

neumim ty srdicka a smejici se panacky, tak napisu: diky, Katko a at je Vam i Vasim lidem v pristim roce dobre. a dekuju za cteni!!! moc si toho vazim

0 0
možnosti
Foto

Povinné zpívání a recitování mne vrhá kamsi hluboko do dětství. Tenkrát to pro mne bylo celkem utrpení, takže dnes něco takovýho rozhodně nevyžadujeme od podobně nemuzikálních dcer. No já sama si klidně brouknu nějakou tu menší koledičku třeba při uklízení nebo vaření (u kterých nemám obecenstvo). U svátečního stolu se u nás zásadně tlachá, vtipkuje, vzpomíná, vypráví.... zkrátka je fajn.

Přeju hezký zbytek roku, Marku.:-):-):-)

0 0
možnosti

vono je neco jinyho zpivat jako dite z nucu, nebo jako starsi dedek z hecu...a funguje to, Pavlo

krasnej, klidnej a spokojenej rok 17 preju - at je dobre!

0 0
možnosti
Foto

J94a13n 72P96r57a64ž87á88k

28. 12. 2016 13:39

R^Tak to má být, Marku:-)

0 0
možnosti

a co nejdyl, Jene

dobrej pristi rok preju, vlidnej, zdravej, spokojenej

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik