Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VI

V11l19a32s75t32a 65I86l83e23k

15. 1. 2017 18:42

Marku a je ten příběh skutečnej nebo jen zapůsobila síla grogu a fantazie? Pravdu!!!;-D

0 0
možnosti
MV

ze jo..., asi i ze soucitu.

vlastne jen z neho, protoze jsem byl "puvodni", ne luftak...hodit mi jeste kolem krku mrtvou kunu, moh jsem si stoupnout k tomu mostu ve Spindlu vedle pana Krakonose a vydelat jeste za foceni nejakou mergli, Stepanko... fajn sobotu preju

0 0
možnosti
Foto

Venku je fujavice, že mi to houpe maringotkou a tak si aspoň při čtení představuji ten krásnej den. Díky za tu představu.

1 0
možnosti
MV

byly to celkem 4 fajnovy dny s modrym nebem a jiskrenim kolem...., Vaclave

tak at je takovy nebe co nejdriv i nad maringotkou! fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, nádherně krásný!R^;-D

0 0
možnosti
MV

zase jenom pribeh, Jitko, dyt me znas....krasny bylo pocasi ve Spindlu, vubec se nam nechtelo zpatky pod poklicku, kterou jsme nad celejma dohlidnutejma Cechama videli z hrebenu

1 0
možnosti
LI

A při tom Vašem povídání i mně bylo tak najednou krásněR^R^R^

Díky.

1 0
možnosti
MV

a tak to ma bejt, kdyz je lidem krasne, nedelaj blbiny a nevidej pitomosti!

dekuju za cteni a fajnovej patek preju

1 0
možnosti
DV

D66a47v45i77d 11V21l62k

12. 1. 2017 16:11

Hele a měl jsi ty boží limetkový brejle?

1 0
možnosti
MV

ty sem prave nastesti nemel, to by je zmatlo, Vlku...

0 0
možnosti
Foto

H54a21n73a 82V23l77k96o96v23á

12. 1. 2017 13:18

No jo, no. Špindl není to co býval (pamatuju ještě předrevoluční). A pro ty co tohle cítíme se zase otevřely Alpy - takže všeobecná spokojenost.

Ale zaujala mne jiná věc - opět jste mi potvrdil, že tyhle bárbíny jsou vlastně veskrze dobrosrdečné. A to je skvělé.

1 0
možnosti
MV

Spindl a Alpy je neco jako yorkshire (nebo jak se to pise) a bloodhound...

a na barbíny jsem mel to dopoledne asi stesti, znam i jiny...

krasnej den, Hanko a dekuju za cteni

0 0
možnosti
ŠM

Marku,vrahuuuu..copak vytahaný kůžičky, dostala mne ta vytahaná kolena - pytle na splašený hady;-D

2 0
možnosti
MV

mama tak rikam povislejm p.delim, tak jsem to jen lehce modifikoval, Sarko

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, Marku, každej den je něčím krásnej. Stačí si to něco najít a může to být i úplná maličkost:-)

1 0
možnosti
MV

3 lahve prosecca v 10.00 rano - tomu fakt rikam uplna malickost, Jene

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,60
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik