Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marku!!;-D;-D;-D

Promiň musím se smát, i když tu bolest znám. Drž se, doufám, že už zase chodíš a "chodíš" normálně...

0 0
možnosti

;-D jó, až vás to chytne po patnácté, tak budete vědět, jak si pomoci;-D;-D já už to umím v pravý moment rozhýbat, ale ukradl jste mi motto. Tvrdím, že pokud si člověk dokáže sám nějakým způsobem vytřít, jde o prd.

0 0
možnosti

Když jsem byla co se hřbetu týká začátečník, zůstala jsem dopoledne doma sama se psem. První den jsem měla velkou žízeň, ale než bych se pokusila vstát, raději jsem žíznila. Druhý den se o mne rodina postarala a na stolek jsem dostala něco sklenic i s brčkem. To se náramně líbilo psíkovi (45 kg). Jen jsem vzala sklenici, strčil do ní svůj něžný šňupáček a lemtal se mnou. Tak jsem měla 2 možnosti, žíznit, nebo pít psí žgryndy. Vyhrála druhá možnost.;-D

0 0
možnosti

Ahoj Mark, ze srdce doufám, že je už líp. Bolest zad je můj souputník, ale zažila jsem i situaci, že jsem neslezla z postele. Určitě to znáš, taková ta bolest, kdy pohneš palcem u nohy a tělem projede samurajský meč odshora dolů a učiní z Tebe špíz, který se ani nemůže cukat, protože by mu vylezly oči z důlků a hrůzou by se mu zježil každý vlas a chuť, takže by vypadal jako Dikobraz. Doktor (naštěstí kamarád) za mnou musel lézt na postel, by mě "opíchal". Dnes už se tomu směju... naštěstí jsem z té bolesti nejedla, protože bych zaručeně nevytřela a čůrat jsem chodila, jako naše prabáby a vy pánové, vestoje. Náplasti tou dobou buď nebyly, nebo byly pro mne, co samoživitelku, nedostupné. Takže jsem se přes den krmila patákama, abych mohla fungovat (rodina toleruje matce neschopnost chvíli) a večer, když všichni usnuli, jsem lezla do postele stylem Meresjev (nechtěla jsem jíst prášky na noc, potřebovala jsem vstávat v 5 do práce), abych si tam "užívala" syndromu neklidných nohou, to jak nervíky přišly k sobě. Neboj, bude líp R^

0 0
možnosti

Znám velice dobře. To si naplánujete výlet do Prahy a abyste vypadali k světu, nakloníte se ráno nad vanu k umytí hlavy. No, a pak už jen čekáte, kdo vás odveze na injekci a v práci uslyšíte něco jako - se zase hodila marod, prej se zádama...Radost z toho evidentně měli mí tři pejsci, a uhnout oblizkům nešlo:-))).

0 0
možnosti

Tak to já, Marku po vzoru Francouzů rovnou po "úkonu" tak ,jak jsem, zacouvám nad vanu a vystříkám hadicí...a pak stejně musím ještě vytřít do sucha. Porod, ale mám aspoň "pocit lepší čistoty.":-)

0 0
možnosti

tohle je rada o klystyru???

0 0
možnosti

D51a92v57i55d 75V47l33k

19. 1. 2017 10:56

Ježiš to je mi tě kamaráde líto. Já to měl dvakrát v životě a je to hrůza. Nejhorší to bylo poprvé, kdy jsem jel s rodinou na dovolenou do Jeseníků a 5 kiláků před cílem jsem zastavil u lesa, že se musím vyčůrat a jak se soukám z toho nízkýho Mercedesu, tak mi v těch zádech ruplo a dovča v háji. Seděl jsem tejden v křesle a čuměl na DVD. Bolest hrozná , ale nejhorší bylo , jak byla žena na mě naštvaná. Ono se člověku moc nechce chodit v předklonu po lese. Běž na injekci k doktorovi to tě narovná spolehlivě.Nemá cenu se trápit.;-)

0 0
možnosti

se mas, aspon z mercedesu...ja z psiho obojku, Davide...

0 0
možnosti

Je mi vás líto. Ono to časem přejde, ale trvá to. Chce to prevenci. Pokud cvičím pilates, záda mě nebolí, před Vánoci jsem měla chřipku, 14 dni vynechala a šup, bylo to tady... Přeju brzké uzdravení.

0 0
možnosti

je to LEPČÍ, díky

0 0
možnosti

Tak tenhle pocit - ten já dobře znám. Prej i psychosomatický, no, všechno bude R^dobrý... Když i já se z toho po 1/2 roce (8-ohrůza8-o) dostala...

0 0
možnosti

pul rok v predklonu? nikdy!!!! uz se to lepsi, Lido, diky za podporu a fajn den preju

0 0
možnosti

Marku, ty vaše články mě tak baví, že jsem se v nich vrátila až do roku 2012 a začala jsme je louskat od tamtud. Vaše máma je prostě "boží". Už vím kým bych chtěla být až budu stará ;-D

0 0
možnosti

tak to mam radost, ze dela radost! dekuju za cteni, Michaelo a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

;-DMarku, když mě chytnou záda...nevytřu!

0 0
možnosti

dame o tom rec, az se, Jitko, uvidime

krasnej den preju

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS