Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VI

V29l47a97s88t24a 67I26l12e10k

26. 1. 2017 20:03

Já jsem si kdysi.......teda samozřeimě ne svoje......pojmenoval na Lízu a Máňu a taky si s nima občas povídal. A pokud vím, tak manželka nikdy. Aspoň ne přede mnou;-D

0 0
možnosti
EB

tak v polovině jsem čekala potkanku, ale ty se nečešou :-D a jinak Vás ujišťuju, že nemluví - že bychom třeba takhle na pěší zóně v HK ležérně pronášely " tak co, holky moje, máme narozeniny, dárkový poukázek do Trioly, dojdeme vám koupit nové chlívečky s krajkama ? "... to fakt ne :-D

0 0
možnosti
MV

ale bylo by to krasny! rozesmalo me to. diky

a diky za cteni!

0 0
možnosti
ŠM
MV

na divadlo muze smele zapomenout!

0 0
možnosti
JB

Tedy já čekala potkana, ale ten není chlupaťoučkej:-))). Krásný počteníčko Marku! Jednu zvířátkovou jsem vyslechla taky v autobuse. Chlap nemytý, smradlavý říkal svému stejnému kamarádovi - mám dva psy a jeden trhal sousedovi slepice, tak jsem ho vzal rejčem za krkem. Kamarád opáčil - no a dobrý? Ne, slepice trhal asi ten druhej, tak jsem ho vzal taky... Trochu drsná realita prostého venkova...

0 0
možnosti
MV

tak to je primo ruralni pribeh!!! jeste, ze ty psyl mel ale jen dva...

hezkou stredu preju, Jindrisko

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^Čekala jsem nějaké zvízátko, ale morčátko? Hustá slečna!:-)

1 0
možnosti
MV

huštá šlečna, Klaro

1 0
možnosti
Foto

Tak do meziňadří se vejde leccos. Od tak vyštramanděný slečny, co nesnáší divadlo, bych však čekala něco trendy, co se hodí k jejímu outfitu. Třeba čivavu nebo takový to hodně nahatý zvíře a ne obyč morče! No ještě že si nehřála na prsou hada!:-):-):-)

1 0
možnosti
MV

tohle bylo morce s dlouhejma chlupama, takze nic vobycejnyho..., Pavlo

dik za cteni a fajn stredu preju

0 0
možnosti
JP

R^ Náš příbuzný, chovatel hadů, mi vyprávěl, že jel takto pražskou tramvají s přírůstkem omotaným kolem těla pod kabátem. Dodnes nevím, jestli si vymýšlel, každopádně z rozeklaného jazýčku by mě kleplo. Zlatý zubatý chlupáček ;-D

0 0
možnosti
MV

no, vzit obe tyhle zviratka pod bundu, ven vyleze asi jen had...

dekuju za cteni a krasny dny preju

0 0
možnosti
MV

koupit morce a zacit sislat - tak tezky to nebude, Libo

fajnovy zazitky preju

0 0
možnosti
JJ

J10i58ř95í 79J73o25n58á89š

24. 1. 2017 17:41

Ježíš,já Vám vždycky záviděl,Marku,ty zápichy s cizíma lidima různě kolem Vás,ale tohle? Už jsem zase rád,že jezdím autem! Ale jinak za počtení karma!R^V;-D

1 0
možnosti
MV

no jo, v aute - to se musej morcata vozit jedna radost, Jiri...

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Tentokrát to babka z Moravy tušila od začátku;-Dale fajn, Marku!R^

1 0
možnosti
MV

ze to bude morce???? uplna Sybila! zdravim, Jitko

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik