Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak syn už dlouho ví, jak se mnou naložit. Můj popel nenápadně vysypat na mém oblíbeném místě do Moravy. Nenápadně proto, aby ho lidé nepomlouvali a také nevím, jestli se to smí.

Ráda cestuji a dostanu se do Černého moře.

Švagrová chce vysypat popel u brněnské Olympie. Tam rodina jezdí častěji, než za babi a dědou na hřbitov.

0 0
možnosti

Vero, krasnej plan. taky chci do vody, ale jsem marnivej, jak pisu v blogu, tak chci rovnou do more a tam si to uzivat.

a rozesmala me moznost udelat pro shopaholiky rozptylovou loucku v obchodnim centru...smeju se skoro nahlas!!!

1 0
možnosti

;-)Já to mám vymyšlený krásně. I s tou plechovkou zahrabat na chatě k našemu psovi. Ovšem nevděční spratkové, když vyhodnotí mé chování jako nevhodné, vyhrožují, že mne vysypou na dětské hřiště.8-o

0 0
možnosti

nevysypou....

dekuju za cteni a hezkou nedeli preju

0 0
možnosti

;-D;-D;-DVe "frontě" se člověk pobavíR^

Teďmi došlo, že já svou rodinu(sebe) nenechala ještě ani pojistit "pro případ". A že už mám;-D "sakra" na čase. Přesluhuju;-).

0 0
možnosti

hlavne dat vedet "kam"..., Lido

fajn vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Ty můj odposlechu šikovnej....R^:-)

0 0
možnosti

no po dnesku nevim, esli sikovnej

diky za cteni, Sarko

0 0
možnosti
Foto

Bezva kolektiv se sešel v masně;-Da mimochodem, tak mi došlo, že v tom tvým věkovým rozpětí jsem už dávno na hřbitově;-D

0 0
možnosti

To já říkám dětem, ať mě vysypou pod drn u nás na zahradě pěkně do rohu a na hřbitov odnesou jen urnu. Jako pro formu.;-D Vnuk se ptal, proč , a já mu slíbila, že ho budu chodit strašit, když má tak rád strašidelný filmy a on bečel - babí nééé. A to je mu 11 let;-D;-D;-D. Jinak oblečení, které nutí lidi, vodit mě přes ulici, taky mám! Krásně řečeno! Díky Marku!

0 0
možnosti

o umisteni na zahrade neco vim, Jindrisko...

0 0
možnosti

J90a85n 58P11a95l70l70a30s

25. 1. 2017 20:09

Marku, karma. Osobně mám cestování plný zuby, takže se těším na rozptylovou loučku.

1 0
možnosti

loucku pokryje sem tam snih...a ja radsi teplo - proto more!

0 0
možnosti
Foto

Teda zasmála jsem se, ne že ne.;-D Ale z toho výrazu "ve věku mezi 40 a hřbitovem" mě trochu chytla depka. Jasně jsem to pochopila, že už je nejvyšší čas popřemýšlet o posledních věcech pozemských. Šnorchlování rozhodně ne, nesnáším vodu v nose, vysoko v horách taky ne - trpím závratí. Ale každopádně bych chtěla mít nějaký pěkný výhled. No, proberu to s rodinou.:-):-):-)

0 0
možnosti

vyhled je dulezitej!

1 0
možnosti
Foto

Do more, dobry napad, Marku, to musim zvazit. Vlny popel roznesou daleko a nikdo se mi nebude muset starat o kyticky;)

2 0
možnosti

no prave...a ten neustalej pohyb! v lezeni v hrobe jedine prolezeniny...

2 0
možnosti
Foto

A budeš po smrti ten šnorchl vůbec potřebovat?;-)

1 0
možnosti

kdo z nas vi, co vsechno budeme po smrti potrebovat...budu aspon pripravenej.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik