Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D no to je dílo. Díky za vylepšení dne

0 0
možnosti

rado se stalo, fajn utery preju a dik za cteni

0 0
možnosti

auuuuu ;-D , al evzpomenout si na Marušku Kudeříkovou,to je teda něco,to musela bejt bolest... ;-)R^

1 0
možnosti

Maru je pro nektere generace nezapomenutelna, Sarko..

0 0
možnosti

ehm ehm...

diky za cteni

0 0
možnosti

...a zase se tu chechtám jako blázen...

pozdravujte maminku :-)

0 0
možnosti

a to je dobre!

vyridim, Katko a diky za cteni

0 0
možnosti

Nadpis je zavádějící, povídání úžasné! Díky. Mně řekla kamarádka, že si koupila Roberta pro radost a on mrcha probíjel:-))). Prý jí odstávaly uši!

2 0
možnosti

tak to teda musel bejt "švunk", Jindriško

dekuju za cteni a fajn dny preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, nadpis dělá divy! Jeden můj to také udělal: Jak chodím večer s hrůzou píchat do postele... Šlo o píchání píchačkami při příchodu do práce ve snu. R^R^;-D

0 0
možnosti

doufam, ze ne jen nadpis, to by pak bylo vsechno moc jednoduchy, Horste...

diky za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti

A17l13e83š 79J78í15l67e51k

1. 2. 2017 10:04

Ačkoliv to maminku asi fakt bolelo, nedalo mi to a musel jsem se řehtat jako kůň...

Kolega se začíná podivně cukat právě..... teď.

Jinak Vaše maminka má můj obdiv, JÁ bych si to do frgule nestrčil :-)

4 0
možnosti

ja taky ne, Alesi, ale kdyz uz se to tak zvesela stalo...

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

titulek zaručuje velkou čtenost a je to fajn, jelikož se lidi aspoň zasmějou. Už vím, co si nemám strkat do nosu. Osvěta je dobrá věc.

3 0
možnosti

doufam, ze se dostali dal nez za headline. ten jen uvadi, co nastane...a jak si ho kazdej vysvetluje a je pak pripadne zklamanej - za to nemuzu, Zuzko

0 0
možnosti

J21a61n 21P34a13l42l57a20s

31. 1. 2017 22:46

Marku, Vaše mamka má můj obdiv za ochotu experimentovat a Vy za reportáž.

2 0
možnosti

ze slo o experiment poznala az zahy. puvodne si chtela "ostrihat chlupy v nose", Honzo

jsem rad, ze pobavilo. dekuju za cteni a fajn stredu preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik