Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohužel největší šrámy na duši si člověk obvykle nese z vlastní rodiny ... :-/ Každopádně díky pozorovateli lidských příběhů V

0 0
možnosti
MV

Nikol, mezi tema dvema to nevypadalo na nejakou propast...to rozhodne ne, jen me pobavilo, jak jsem byl do jejich dialogu vtazenej dalsi nezucastnenou osobou sedici s nama na ctyrce

ale sramy z rodiny....o tom jsem uz slyslel. zaplatu buh - nezazil

fajnovej patek a celej wknd preju

1 0
možnosti
JB

Mamině držím palce, aby byt bez dcery obhájila! Dítko už je plnoleté a jistě očkované, může si pronajmout něco za svoje. On ten mamahotel nějak frčí, co?

0 0
možnosti
MV

dekazda mama to ma tak, jak si to zaridi...myslim, Jindrisko, ze za mama hotely si casto muzou i maminky...

dekuju za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Historky z MHD jsou zpět.R^

0 0
možnosti
MV

Klaro, tramvaje v CentralBoysově nejzděj, busy jednou za pul hodiny a o metru si muzeme jenom nechat zdat. za pribehama musim do prahy. ale ten klid tady!!!!

1 0
možnosti
DV

D37a89v58i49d 73V17l84k

8. 2. 2017 19:03

A mě by taky zajímalo, jak jsi si ty junáku pořídil ty vnoučata. Páč já dětí mám a vnoučata zatím nic. A my čtenáři máme právo, aby jsi nám to jako autor objasnil,aby se vědělo, jestli nás netaháš za fusekli;-D

1 0
možnosti
MV

Vlku, vlčku...ty nectes poradne, vid? a este si pak takhle nabehnes. za fusekli bych si nedovolil te nikdy tahat a ze tvoje deti nedelaj deti? no, treba bud rad! k vysvetleni opisuju z blogu: "Vy nemáte děti?", podívala se na mě z boku ta, která mě do dialogu zoufalé matky a ještě zoufalejší dcery neplánovaně zapojila. "A vnoučata?", dodala směle a bez jakékoliv logiky.

Využil jsem šance.

"Vnoučata mám.", zasmál jsem se SÁM mému fórku.

0 0
možnosti
JP

J75a83n 51P14a97l75l20a69s

8. 2. 2017 17:38

Marku, nejhorší (kromě Vámi vyjmenovaných věcí) je to, že se nedá žít bez ženských, ale ani s nimi.

Před 30 lety mi říkal dnes už nebožtík kolega: „Jeníčku, žena ANDĚL tě vytočí 3x denně k nepříčetnosti.“

0 0
možnosti
MV

nemuzu soudit, Honzo, zivou Andelu jsem jeste nevidel

dekuju za cteni a fajn zbytek dne preju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, už se možná schylovalo k facce kvůli tvýmu kafrání, ještě žes vystoupil;-D

0 0
možnosti
MV

kafrani? ja bych mlcel, ale kdyz se me zenska na neco zepta - odpovim. tak me Zorina vychovala. ale spis jsem litoval, ze jsem musel vystoupit. jak ten rozhovor asi dopad?...

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, to bylo jako z nějaké absurdní hry, fakt bych tam na Tvým místě být nechtěl.

1 0
možnosti
MV

myslis, Honzo, ze jsem si to pral? proste to prislo, sedlo si to a dal uz to znas.

fajnovej den preju

1 0
možnosti
RE

Jogurty si dejte za vokno a do lednice pivo - a bude po krávách! .....a jestli byla hezká, navrh ́bych jí, ať jde ke mě:-)

0 0
možnosti
MV

dobra, az se zase neco prihodi, dam dotycne kontakt, Romane

0 0
možnosti
VF

No jo, každý nemá maminku Zorku.;-)

0 0
možnosti
MV

...ta by me hnala svinskym krokem, kdybych se k ni chtel nakvartyrovat..., Vero

0 0
možnosti
MV

ale...vy jste vedle matky v tramvaji vcera rozhodne nesedela, Veroniko...

dekuju za cteni a fajn stredu preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik