Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teoreticky mohla, pokud měl soudruh sv. Valentýn v rodině někoho v vykořisťované třídy.

Díky za lekci ruštiny - obávám se, že bych z tohoto jazyka snad už dnes ani neodmaturovala, ledaže bych si vypomohla slovenštinou. :-):-):-)

0 0
možnosti
MV

mama taky nemluvila uplne rusky, i kdyz o tom byla hodne presvedcena...

hezkej den, Pavlo a diky za cteni

0 0
možnosti
AP

A když by Valentinu odpálili Rusové jednosměrnou raketou, tak by zůstala na nebi a mohla by z ní bejt svatá Valentýna? :-)

0 0
možnosti
MV

...a to je mi tema! mozna by po ni pojmenovali hvezdu - jestli teda uz takovou pani Valentina nema...

dekuju za cteni a fajnovou stredu preju

0 0
možnosti
DV

D66a86v48i72d 70V36l68k

14. 2. 2017 19:01

Já jsem tak měl asi před pěti lety jednání Praze jedné restauraci s Gruzínama, co chtěli nějaké koupelny a tak jsem celou noc mluvil rusky a vypil u toho litr finské vodky. Pak jsem spal asi tři hodiny v hotelu Praha a musel jet domů po dálnici do Hradiště a volala mi žena a já jak měl pořád jeden a půl promile(bylo to jedninkrát v životě, co jsem pod vlivem řídil) tak jsem automaticky furt mlel po rusky a nešlo to přestat. Naštěstí mě do za Vysočinou přešlo.

3 0
možnosti
ŠM

a fakt je Valentina v ruským kalendáři taky dneska????

0 0
možnosti
MV

nam doma nevisi, Sarko, slo jen o takovou "recnickou otazku"

0 0
možnosti
Foto

A strýček "Gůgl" by to nevěděl? Ten ví přece fšecko;-D

0 0
možnosti
MV

nebo strejcek Vana...ten by taky moh...

0 0
možnosti
Foto

H50a36n22a 63V88l73k22o26v90á

14. 2. 2017 14:04

Tak já jsem třeba zhlédla návodné video (nejsem fejsbůkář, ale občas tam s někým z přátel povídám a oni občas sdílejí podivné věci) co všechno se dá upravit do podoby srdce. Cherry rajčátka, párek s volským okem...Škvarky by si jistě zasloužily taky nějakou prezentaci...

A co se ruštiny týká - jeden můj kamarád právník díky naší školní znalosti ruštiny získal zakázku, na kterou si brousili zuby kolegové z celého západního světa. Pravda je, že se psala 90. léta a on mluvil i anglicky a německy...ale to všichni. Ruština byla v té době v obchodě exotická, ale (díky rozsáhlému trhu) potřebná.

A i ta hvězda už je přežitá. Teď bych to tipla na nějakého pantátu jedoucího na tygru - nebo tak něco. On Vladimir to žene spíše tímto směrem.

0 0
možnosti
MV

jo...domaci skvarky...to je zalezitost! ale o "preziti" rudych hvezd bych teda polemizoval...

0 0
možnosti
Foto

R^Máš moudrou mámu, Marku:-)

0 0
možnosti
MV

praktickou, Jene, praktickou

fajnovy utery preju

1 0
možnosti
JS

R^mamka nemá chybu, Marku ;-)

0 0
možnosti
MV

ani ašíbku, Jano...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik