Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^R^ :-) A pak že je v MHD otrava.

0 0
možnosti
MV

v zadnym pripade...chce to mit jen oci a usi v pozoru, Milane

diky za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti
DP

Já si to splet s milicema ;-D;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
MV

hele, Dano, panum bylo kolem sedmdesatky a mne se uz leccos mota v mejch tirapadesati....ja jim odpoustim!

me spis vlastne nejvic pobavila Andromeda!!!

dekuju za cteni a fajnovy odpoledne preju

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná story! Taková se dá poslouchat (tedy přesněji řečeno, nedá se přeslechnout). Já jezdím MHD převážně s mlaďochy (školáky), tak to je o něčem jiném, ale tuhle jedna starší paní vařila po telefonu zvěřinu či co, to byla divočina!

Díky za pobavení.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

Pavlo, ... za mnou dneska v buse do telefonu slovenstina z pusy starsi pani...krasna slovenstina, skoro "love nstina"

dekuju za cteni a fajnovo preju

0 0
možnosti
DV

D64a92v30i76d 26V69l47k

21. 2. 2017 13:05

Nádhera sokole nádheraR^R^R^ Ale trochu mě zamrazilo, těch sedmdesát je totiž blíž než si myslíme.;-D

2 0
možnosti
MV

cas ma recht, ale nekdy se mu muzeme s klidem vychechtat do ksichtu, Davide

dekuju za cteni, ja si bajecne pocet tvuj predposledni kousek...dobre mi u toho bylo - to ti svedci velmi!

1 0
možnosti
JB

Zase Bingo! Marku, i já jsem hluchá, tedy skoro, a naslouchátka nenosím. Naštěstí bydlím v RD, tak nemusím brát na nikoho ohledy, ale když tu nade mnou bydlívala dcera, tvrdila, že se jí čeří hladina na kafi, jaký tam mám VOLUME:-))). Ani kluky nikdy nebavilo, šeptat mi do ouška, když jsem pokaždý zařvala - COŽE?! Tak hezký den, až půjdu na naše pátecký Olšana, musím to tam "dědkovi" povyprávět. Kačenu miloval...

2 0
možnosti
MV

"...ceri hladina na kafi" - to me rozesmalo - krasnej primer, Jindrisko

at se dari cerit nudu i nadale! a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, nebudu zde psát, co napsali už jiní. Jen že se mi to líbí:-)R^

1 0
možnosti
MV

Pavle, kdyz se libi - je to impuls k dalsim zapiskum. takze moc dekuju a at je dobre preju!

1 0
možnosti
Foto

Někdy mám pocit, že vy byste zvládl zajímavě popsat i cestu, při které se nic neudá krom toho, že se z amplionu občas ozve "Příští stanice ....." R^

0 0
možnosti
MV

dekuju za duveru, ale bez lidi kolem by zadny psani nikdy nebylo...

takze "pristi stanice" ... co ja vim, co nastane. usi jsou ale porad v pozoru. diky za prizen

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dcestování metrem je někdy fakt veůké dobrodružstvíR^

0 0
možnosti
MV

dicky, Libuse, jen se prifarit do tech spravnejch diskuznich klubu!

dekuju za cteni a hezkej zbytek dne preju

0 0
možnosti
MM

Joo a to bylo o "klucích" poprvé, že ?...hezky odposlechnuté a ještě lépe napsané:-)

0 0
možnosti
MV

jo jo, Marcelo, voni sou chlapi totiz v porovnani s zenskejma tak nejak plachy, nebo co...

diky za cteni. co kotnicek?

1 0
možnosti
Foto

Opět při kafíčku fajn reálnýho čtení. Jó, až taková generace odejde na Olšana a tak různě, odejdou i taková vyprávění...jen ty chytrý mobily zůstanou a ticho v tramvajích;-)

0 0
možnosti
MV

hrozna predstava...., jeste, ze zijeme dneska a ted

dekuju za cteni, Jitko a krasno preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik