Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Mě jednou navštívila tchýně a měla zelené obočí, asi se přehmátla a tužkou na oční stíny ho dokreslila pěkně zeleně. Upozornila jsem ji taktně a se zlou jsem se potázala! Ona není hloupá a zná barvy a zelenou si obočí nenakreslila. No co, nechala jsem ji, jela zrovna do divadla.

1 0
možnosti
MV

takova Nina Hagen teda....

0 0
možnosti
Foto

Na život a na Tebe, Marku, nikdo nemá...R^;-)

0 0
možnosti
MV

Sarko, na me ma kazdej dalsi, co rad posloucha a na zivot nema nikdo...ten si to s nama steluje, jak je mu zrovna vhodny!

dekuju za cteni a drzim palce v dalsich kvizovejch vecerech

0 0
možnosti
Foto

A Mary Kay je která? Jsem nějaká nedovzdělaná. Už víc než dvacet let žiju s Dermacolem, Max Factorem, Maybelinem, L ́Oréalem a Niveou (víc se mi jich do koupelny nevejde). :-):-):-)

0 0
možnosti
MV

vim ja? snad vyrabi vsechny ty patlatka, bych rekl a to uz dvacet let, jak prozrazoval napis na fakt celkem hnusne vyvedeny tasticce

dekuju za cteni a fajn ctvrtek preju

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké, takové příjemně lidské:-)

0 0
možnosti
MV

chvilema az lehce masopustni, bych rek, Jene...

1 0
možnosti
Foto

.....a to je k MDŽ dobré počteníčko ..... :-)

1 0
možnosti
MV

no jo vlastne...karafiaty, bonboriniéry a treba neco do Mery, ze jo?

tak si ten zenskej den uzijte, Marie a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

patlátka určená k vypuknutí krásy. Dobrý! Taky používám, jen ta krása ne a ne vypuknout teda.

0 0
možnosti
MV

je, to je fajn, ze jsi si vsimla i tyhle blbosti, Zuzko

nektery zensky patlatka nepotrebujou a je to tam! dyt vis....

0 0
možnosti
Foto

Marku, čekala jsem s napětím, že pudříku bylo tolik, že zbyl i na tebe!;-)Tak ať jsme krásní, i bez pudru! Pěkný jarní den přejuR^

0 0
možnosti
MV

ja se nenechal prepudrovat ani na lvech, holka, natoz v metru...

dekuju za cteni a jarnokrasno i k Tobe!

0 0
možnosti
JS

R^;-)Marušky, Mařenky, Máří, Mery... kdyby byla každá stejná, nebylo by co vyprávět a Tobě Marku to jde moc dobře.

Takže ať jsou lidi různí, aby příběhy byly stále k vyprávění i poslouchání:-)

0 0
možnosti
MV

bylo to takovy ---- zensky, no

ale pobavilo me, jak se Mary Kay dokaze postarat o stesti svych zakaznic...to mi pred tim vubec nedochazelo

diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik