Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D80a67v95i96d 29V56l59k

20. 3. 2017 15:17

Co se to v tý Praze děje????????????A ToběR^Karmu Marku.

0 0
možnosti

Vlku, pribehy... dikes za nahlidnuti a fajnovy utery preju

0 0
možnosti
Foto

R^ ze života;-) Nedávno mi doslova spadla čelist, když jsem potkala jeptišku na ulici s cigárem8-o Honem jsem se vyrovnala s tím, že jsem vyrostla v jiné době, leč mi v hlavě probleskla otázka, kde na to berou? Nešlo o žádnou závist, jsem nekuřák.:-)

0 0
možnosti

zdravim, Soňo! uz by ale mohly zacit chodit v minisukni - jaro je jaro!

0 0
možnosti

Taky bych brala útěchu a radu v takové chvíli. Bývá to velmi bolestné loučení... Děkuji!

0 0
možnosti

Jindrisko,dobry den, ja diky za cteni. a mate recht - slo o jedno z mych nejtezsich rozhodnuti, ale pak to louceni bylo vlastne hodne klidnym smirenim. A za tejdnu se vedle me objevila Stella z utulku. vsechno jede a pokracuje jak ma...

fajnovej vikend preju

0 0
možnosti

Když jsem před časem občas dělal "au - pair" kočkám jedné kamarádky, když byla na dovolené, netušil jsem, že k tomu bude patřit jednou i donesení jednoho kocoura k "uspání" Ona by to "nedávala. Zdravim MarkuR^

0 0
možnosti

tak to si frajer, Romane!

diky za cteni a mej se dobre a jeste lip

0 0
možnosti
Foto

já potkávám na svých cestách po horách Kavčích různý týpky. I jeptišky. Takovej denní můj chleba skoro bych řekla. Pěkná repka z baru, Marku!

0 0
možnosti

a prince a fasisty, ze jo? se mas...to my, obycejny delnici dne, potkavame jeptisku vyjimecne, a to jeste jako hérecku...

dekuju za cteni, Zuzko, a krasnej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Mám možné vyřešení téhle záhady: třeba si ta "jeptiška" odskočila z natáčení filmu s církevní tématikou, proto se musela vrátit na "plac". Anebo prostě časy se mění a církev se modernizuje. Před X lety jsem se osobně znala s arcibiskupem litoměřickým a ten měl také rád bílé a občas bavil své ovečky lehce přisprostlými (pouze lehce, samozřejmě) vtipy. Byl to naprosto úžasný člověk. :-):-):-)

Přeju hezký víkend, Marku.

1 0
možnosti
Foto

No páni! Úplně mi naskočila husí kůže, ale taková ta příjemná, z toho, jak je to moc hezký. ParádaR^.

0 0
možnosti

tak to me fakt moc tesi, Libeno

dekuju, ze me ctete a mejte se jarne!

1 0
možnosti
Foto

Tak to je krásný, úplně to vidím!R^;-)

0 0
možnosti

te nekdy vezmu na moje odposlechy, Jitko

dekuju za cteni a krasnou sobotu i nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

R^Moderní jeptiška, Marku. Nevím proč, ale připomenul jsi mi matku přestavenou z Četníka ze Saint Tropez, co tak bravurně jezdila s auťákem;-D:-)

Měj fajne den:-)

2 0
možnosti

jasne, v citroenu - kachne! ridicka hrala jeptisku skvele, jako ta vcerejsi Anezka, ktera pak v kostymu zase musela na plac, Jene

dekuju za cteni a fajnovy dny vikendovy preju

2 0
možnosti
Foto

Takhle si představuji skvělý blog... :-)R^

1 0
možnosti

Miso, jen takovej zapisek, ale dekuju!!!

skvely dny preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik