Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

takovejhle nákup by mě psychicky odrovnal minimálně na měsíc ;-D

0 0
možnosti

Jojo, pamatuju tanga ze studentských kolejí. 2m2ocm vysoký Švéd, si za ranního šera šel v tangách uvařit kávu do kuchyňky. Já se lekla, zezadu vypadal jako nahý:-))).A Kypřanka Mária měla zadeček porostlý jemnými černými chloupky, jakoby srstí. Kluci šíleli. Dík za hezké čtení.R^

0 0
možnosti

Sved vysoky jako los a chloupky na zadku Kypranky jemne jak u krtka ... teda, takovej multikulturalismus v praxi! diky za cteni, Jindrisko a fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, no taky některé věci nechápu :-)R^

0 0
možnosti

vono ty pansky tanga asi nechape vic lidi, Pavle, proto jsou skladem....

diky za nahled a mej hezky dny

0 0
možnosti
Foto

Já mám to štěstí, že mi trenky kupuje žena moje úžasná. Já zase rád kupuju kalhotky a užívám si to. Nedávno jsem vešel do opravdu luxusní francouzské prodejny spodního prádla v montérkách a nechal jsem si vyskládat na pult polovinu jejich sortimentu. Do poslední chvíle prodeje, než jsem řekl pro prodavačku tu osvobozující větu :"Mohu platit kartou?" a vytáhl svou zlatou visu, kterou mi pořídila žena moje úžasná. Na účtu jsem peníze měl, což o to, jen mě konečný účet trochu překvapil.

Ale výsledek stál za to. Moje sebevědomí stouplo. ( žena mi právě čte přes rameno a prudí, když mi opravuje překlepy a dodává :"Napiš tam a že nejen sebevědomí".

Hmmm... měla pravdu, žena moje, vyletěl mi tlak ...:-)

3 0
možnosti

Vy tu Janu nemit....

diky za cteni a hezkej vikend preju

1 0
možnosti
Foto

To musí být děsný, ta šňůrka.:-P

0 0
možnosti

zrejme ano, nezkousel jsem, ale "rozpaky" to u me budi, Klaro

fajnovy dny preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Nakupovani je otrava, zvlst kdyz se k tomu jeste nekdo zkousi vytvaret dilemata a trilemata :-)

0 0
možnosti

ty aktivni shop asistentky a shop asistenti, co?...

Kamilo, hezky dny preju a diky za prizen

0 0
možnosti

Marku, jak jinak...prostě skvěle napsaný, zasmála jsem se! Díky moc, poslední dobou je pro mě smích doslova léčebnou kůrou!! ;-)R^R^

0 0
možnosti

smich je pokazdy tou nejlepsi meducinou, Mirko!

mej se lip a hezky a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

A to buď rád, že nemusíš shánět podprsenku. Od jisté doby chodím radši do obchodů s prádlem se samoobslužným výběrem, aby mi podprsenková odbornice za pultem nesnižovala sebevědomí tím, co všechno já neodbornice na tento artikl nevím. No nemusim vědět všechno, hlavně že sedí a neškrtí (ne ta prodavačka, samozřejmě).

Díky za pobavení.:-):-):-)

0 0
možnosti

jj, clovek jde pro trenky a skoro ma pocit, ze kupuje nejakou dosud tajnou technologii do kosmickejch korabu....takovejch informaci...

krasny dny preju, Pavlo a diky za cteni

0 0
možnosti

Trinitivriti jsou masakr auvajs;-D

Tobě Marku R^

0 0
možnosti

zatim jsem nemel odvahu vyzkouset - ale verim!

hezky dny, Jano

1 0
možnosti
Foto

Marku, nezbejvá než "vostro"... a kdyby ti to tak neslušelo v kalhotech,což teda na Lvech vidí celej kosmír, řekla bych... jdi do pánskejch dlouhejch sukní...těma začni, apak jeď na zkušenou do Skotska... pravej Skot...tvý soužení v Ráji prádla nezná.;-) hezký mocR^ mi odpusť ikony...

0 0
možnosti

takovy ty blby predsudky v nas...ja bych v lete do pansky sukne sel klidne - ta pohoda!!!! jen nevim, co by to udelalo treba s pani Vietnamskou v jejim kvelbu u nas na vsi, Radko...mozna to letos prubnu.

dekuju za cteni a hezky dny at s tebou jdou

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik