Diskuse

Splněnej chlapskej sen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvláštní náhoda ... asi hodinu po přečtení vašeho článku, zastavilo u mýho baráku auto. Šel jsem se zeptat koho hledají a dostalo se mi odpovědi, že pán v mém domě vyrůstal a přišel si se ženou projít místa svého dětství.

0 0
možnosti

Vaclave, nic neni nahoda....

0 0
možnosti
Foto

Takovýhle příběhy všedního dne rozzáří mysl. Díky za ně. R^

0 0
možnosti

tak to jsem moc rad!

0 0
možnosti

To je úžasný příběh! Když moje maminka umírala na rakovinu, chtěla naposled vidět Klatovy a Boříkov u Klatov, kde se narodila. Na cestě za vsí tam potkala stařečka o holi, a ten vykřiknul - Kalupinko, kde ses tady vzala?! Byl to její pan řídící ze základní školy a poznal ji.Byla naprosto ohromená, tohle nečekala, bylo mu už hodně let, když jí bylo 55 roků. To bylo v létě, na jaře dalšího roku zemřela. Byla jsem ráda, že jí bratr splnil sen o návratu do rodného kraje, na hrad Velhartice a Rábí, milovala to tam. Sem do Polabí se vdala, ale stýskalo se jí stále...

0 0
možnosti

tak pribeh s Kalupinkou je teda jeste vic, nez s hospodou, Jindrisko

diky za cteni a mejte se krasne

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsané, má to teplo. Podobný zážitek jsem měl před několika lety. Bylo po deváté večer, v malé místnosti roubené chaloupky v krbu popraskávaly polínka. Čtyři přátelé s číší v ruce, jsme byli zabráni do jakési debaty. Ozvalo se klepání.

Jiří, majitel roubenky šel otevřít. K našemu překvapené uvedl do místnosti dvě ženy a jednoho muže kteří nás pozdravili německy. S galantností která je mu vlastní je usadil a představil. Dověděli jsme se, že příchozí muž se v oné chaloupce narodil a v roce 1945 museli domek opustit. Mnohokrát při návštěvě Čech se u chaloupky vždy zastavil, ale dnes večer se v ní poprvé svítilo. Debata se protáhla přes půlnoc.

Slovenská spisovatelka a básnířka Maria Bátorova, která byla přítomna, z vyprávění tohoto muže a jeho následných životní trampot sepsala a vydala knihu.

0 0
možnosti

to jsou ty pribehy...bez kterejch by svet byl o dost fadnejsi...

dekuju za cteni a fajn dny preju

0 0
možnosti

Marku, ani nevíš, jak pozitivní místo sis vybral!!R^

https://www.youtube.com/watch?v=FykmpHyX0gI

0 0
možnosti

misto si vybralo me, Romane, votolíp!

diky za cteni

0 0
možnosti

Úžasné, jako bych tam byl s vámi.

0 0
možnosti

v hospode je dobre, Jirko!

0 0
možnosti

vid, pobejvat doma a pritom bejt v hospode...

0 0
možnosti
Foto

R^Moc dobře vím, jaké to je přijít po letech "k nám domů". Jedno oko nezůstalo suché, jasně jsem viděla sporák a u něj bednu na dříví, na které jsem sedávala a hřála si nohy v troubě. Polena praskala a mamka četla Broučky.V

Marku a ty navíc budeš mívat krásné hospodské sny;-)

0 0
možnosti

oci mel fakt lehce zamlzeny, Jitko

hospoda to byla, ale sny o pipe a pullitru se zatim nedostavily...

0 0
možnosti

Krásný R^ a tajuplný...

0 0
možnosti

dekuju za cteni, Ivo

Vas jsem jeste v diskuzi pod mym blogem nevidel...a tak jsem rad, ze byl zrejme duvod...dekuju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, to je krasny, Ty bydlis v hospode. Tak my bychom mohli nalejvat leda zajicum, tam co mame domek, bylo driv pole:-)

Uzij si bezva den.

0 0
možnosti

zajecickou kyselku!, Honzo

0 0
možnosti