Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo, reklama je business a nikdo nějak nebere ohled na vhodnost. A k tomu, když čtou na Nově katastrofické zprávy, tak se na Vás usmívají jak sluníčko. Marku, skvěle vystihnutéR^

1 0
možnosti
MV

no ba ne, Alzbeto, onehda jsem si pri prepnuti omylem na zpravy novy vsimnul, jak byla Lucka smutna, kdyz rikala neco nehezkeho...uplnej Jiraskuv Hronov...

diky za cteni a vyjadreni podobnyho nazoru. klidnej den preju

1 0
možnosti
MT

Taky se divim ze idnes v takovych katastrofickych zpravach davaji reklamy. Jsou situace, kdy jakakoliv reklama je (mirne receno) absolutni hnus.

9 0
možnosti
MZ

Poslední článek pana Janoty redakce stáhla, i když neporušil kodex a přes to, že to bylo asi poslední přání pana Janoty nechat a rozloučit se. Zdůvodněno etikou, tedy panem Bangou. Ta samá redakce poté v klidu hodí takové video (kde je smrt či následky viditelné jak na "nepěkných" serverech) a jako bombónek proložíme reklamou. Měl robot vybrat alespoň něco s bombastickými cenami....

Karma za článek.

MZ

7 0
možnosti
MV

nemyslim si, ze redakce muze za instalaci reklamy prave do tohoto videa, ale bylo by fajn, kdyby ve vydavatelstvi vznikla nejaka debata na toto tema

uvidime, Michale

2 0
možnosti
MV

Marie, o karmu ani ctenost nejde, jde o moji nasštvanost, jak pisu v perexu. a vidim, ze nejsem sam - a to je dobre!

2 0
možnosti
JS

...už v dřevních dobách, kdy se věci šířily jen tiskem, vydělal vydavatel plátku mnohem více... a co se osvědčí... No a někteří nemají peněz nikdy dost, tak neváhají dělat věci "eklhaftovní"... bohužel...

Tobě MarkuR^

2 0
možnosti
MV

je ale dobry dat vedet, ze s tim dost lidi (jak vidim tady z nazoru), neni "v pohode"...

diky za cteni, Jano

3 0
možnosti
MJ

Jo, Marku, války máme v přímém přenosu... u TV se smrt zakusuje párkem či něčím jiným, po nějaké vážné věci vesele skotačí celebrity a po kalužích krve je povinné ručení. Divnej svět, na který si určitě nikdy nezvyknu.

7 0
možnosti
MV

nezvykne si nas vic, Magdo, ale je treba "rebelovat" napriklad tim, ze dame jasne najevo, co jo a co ne...

diky za cteni a klidnej den preju

2 0
možnosti
Foto

Říkali, že si prý na takové věci máme zvykat. Já si asi ně ně nikdy nezvyknu... A ty různé - i nechutné reklamy jsou někdy nemístně umisťovány i těsně po televizních pořadech závažného charakteru - a na to si také odmítám zvykat...Rv

2 0
možnosti
MV

jedina cesta, Mirko, jak totalne nezblbnout a "neprizpusobovat se"

diky za cteni

0 0
možnosti
RE

Marku, na bednu nečumim(moc), včera celej den na cestách...takže v blažené nevědomosti. Až teď z Tvého článku...no řekni, není to někdy lepší?(v té nevědomosti)

0 0
možnosti
MV

je, Romane, taky jsem se dozvedel az doma u bedny a ne z telefonu - jednak je ted v servisu a pak...cist takovou zpravu v precpanym metru...

0 0
možnosti

Přiznám se, že osobně reklamy nijak nevnímám, byť na mě můžou působit taky podprahově, ale u tak závažných věcí se prostě reklama do mě nedostane ani periferně.

1 0
možnosti
MV

jste zrejme, Honzo, otrlejsi

1 0
možnosti
Foto

Metrem jsem jel naposledy před rokem nebo tak nějak. Bylo to dopoledne a metro bylo poloprázdné. Možná víc prázdné. Jestli bylo ve vagonu deset lidí, tak je to moc. Takže během jízdy z Křižíkovy na Chodov jsem měl dost času koukat kolem sebe. A je pravda, že i v Praze by stačil jeden šílenec, který by uprostřed tunelu udělal z lidí fašírku a ze soupravy hromadu šrotu a možná by i někteří hůře informovatelní viděli situaci jinak,.

1 0
možnosti
MV

zatim se pri cestovani v metru opatrne nerozhlizim, zatim...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik