Diskuse

...hele, a von se fetí i skunk?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak mi ta sýkorka připomněla vlaštovky, co zahnízdily u mě v předsíni. Od jara mívám dům " rozcapenej", to abych už nemusela dělat dveřníka svým třem pejskům. Po pár dnech jsem zjistila, že hnízdo na garnýži je napůl postavené a bylo mi líto jim ho zničit. Takže záclona z okna dolů - kvůli Micince, okno dva měsíce otevřené, ať se zloději diví:-))), a vychovali tam čtyři mladé. Jen ve fázi budování, kdy oba nosili na hnízdo, jsem se pobavila, když to nemehlo vlaštovák dorazil s holubím brkem delším, než on sám. Manželka vlaštovka se dala do takového čiřikání, že raději zase odletěl, pro něco vhodnějšího.:-))) Nevím, jestli rozuměli mně, ale mezi sebou měli neustálé dohady, ať už při stavbě, tak při péči a krmení mladých. Díky za probuzení vzpomínky:-))).

0 0
možnosti

rado se stalo, Jindrisko, pekny svatky vinsuju

0 0
možnosti
Foto

Víš co, s každou němou tváří se dá pokecat, když je o čem. Mě se teda sýkorky většinou leknou a ufrnknou, ale tvoje maminka umí zkrátka neuvěřitelný věci, nepochází z nějaký pohádkový říše, nebo tak něco?:-):-):-)

0 0
možnosti

ze by byla moje mama vílou? nekdy me to taky napadne. jsem teda víl, nebo vílák....?

dekuju za cteni, Pavlo a peknej den vinsuju

0 0
možnosti
Foto

má recht, Zorka, že diskutuje s ptákama. Některý lidi v lázních jsou divný, není s nima řeč, můžu dosvědčit. Ale některý jsou zase bezva, taky můžu dosvědčit.

0 0
možnosti

asi vas priste poslu spolu, Zuzko...

1 0
možnosti

D12a56v83i35d 19V22l35k

12. 4. 2017 11:53

Já bych jí raději vše ani neobjasňoval;-)Hezký blog

0 0
možnosti

moje rec, na neco si musi prijit sama, Davide

diky za nahled a at je den hezkej!

0 0
možnosti
Foto

Koňadra a Zorka, krásná to dvojka!;-)

0 0
možnosti

začalo to pasenim srnek, pak to preslo na troubeni jelenum a ted jsme u sykorek... co bude nasledovat? jezci? kobry? žizaly? u Zorky jeden nikdy nevi, a to je vlastne dobre

dekuju za cteni, Jitko a krasnej den preju

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tomuhle rozumím, Marku. S kočkama doma mluvíme pořád a někdy nám i odpovídají. Zvlášť, když s něčím nesouhlasí. Ale co Ti budu povídat, vždyť máš Stellu:-)

Užij se bezva den:-)

1 0
možnosti

zrejme tedy nastal cas dat se do reci i s jinejma zivocisnejma druhama, Honzo...

bezva den i Tobe!

2 0
možnosti

R^mamku Zorinu fakt milujuV

A Tobě dík, Marku!

1 0
možnosti

sykorka Zorka - pekne to ladi, co?

hezky dny preju, Jano a diky za cteni

2 0
možnosti
Foto

Takové něžná,:-) krásna rozprava a pak ten drsný konec, ten mě zaskočil:-)

0 0
možnosti

matka umi bejt kasmirovou salou i smirglpapirem zaroven, Alzbeto

dekuju za cteni a hezko preju

2 0
možnosti