Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Vlastní babičky mě opustily dávno, předávno, nepoznala jsem je.

Kamarádka ve čtyřiceti letech poprvé v životě četla Babičku Boženy Němcové jenom proto, že už to nebyla povinná četba. Ona kamarádka měla jinak vybranou mluvu, ale tentokrát, s očima plnýma slz, pronesla - Věro, já jsem řvala jak kráva a nešlo to zastavit.

Upozorním ji na Vaši-naši babičku a vím, že jí zas potečou slzy, tak, jak tekly teď mě.

V Dík.:-)

1 0
možnosti
MV

Vero, zdravim Vas pri lehce zastydlym jaru a diky za navstevu

slzy utrete a pustte se do smichu!

2 0
možnosti
MV

slaninko, rado se stalo. vyraz do udoli!!!

2 0
možnosti
ZB

Karma.Krásně mapsáno.Vás je radost číst....

0 0
možnosti
MV

a pro me je zase radost cist slova od Vas, Zdenku

dekuju a mejte se radostne!

0 0
možnosti
Foto

Marku, ty jsi přirozenej spouštěč emocí - stačí pár milejch slov, a je to. Vynikající, opravdu vynikající blog. Dík.R^

2 0
možnosti
MV

Martooooooooooo! cara mia! to jsem rad, ze te pobavilo. kor tebe! az zamknes kvelb a vyzenes havet z baraku /venku uz je hezky... - celkem/, ponor oci do Nemcovy. byl jsem prekvapenej, kolik je v ty knizce novyho od doby, kdy jsem ji cetl jako dite. a jeste vic prekvapenej jsem byl, ze me to Bozcino povidani uplne normalne nahnalo do myho babiccina udoli...a tak jsem se to jen pokusil sepsat.

vim, ze lidi vic ctou o valkach a politicich a blby ČT, ale jak dlouho nemeli v ruce treba Babicku...buh vi

dekuju jeste jednou a moc za ohlaseni se a krasny dny preju, cara mia!

0 0
možnosti
MV

Alzbeto, zalistujte v Bozcine Babicce a tam je vsechno jako na taliri... hezkej spacir tim Vasim udolim preju! a dekuju za cteni

2 0
možnosti
AR

Babičku jsem zažila jenom jednu, celý život jsem jí vykala a trochu se jí bála ...

Teď mám vnuka, který se mě určitě nebojí a z vašeho vzpomínání, pane Valičku, mám mokro pod očima.

P.S. Vaše blogy čtu moc ráda, zatím jsem si nedovolila na ně reagovat, až dnes, to už jsem musela.

0 0
možnosti
MV

Aleno, dobry den a dekuju za cteni. jestli moje texty delaji radost, tak to je jejich nejvetsi uspech - karma/nekarma. mne vic nez karma dela radost tech, kteri si v mejch textech sem tam pohovej - to je nejvic.

preju krasny dny a budu se tesit na pripadny dalsi setkani tady v diskuzich

0 0
možnosti

Venku je nevlídno,ale já jsem zakutaná pod peřinou,protože jsem po noční,posrkávám čaj a flákám se...

Marku a s Vámi se fláká náááádherněV

0 0
možnosti
MV

tak to je vyznamenani - pochvalovat si flakanim s nekym je skoro vrchol hedonismu, Katko!

dekuju za cteni a flakejte se dal - jednou za cas to clovek ma mit!

0 0
možnosti
Foto

jojo...Marku...taky jsem měla takovou babičku...byla malinká a kulatá a měla drdůlek a...ach jo....

0 0
možnosti
MV

Lida zasadne prostovlasa, v lete s frote celenkou, v zime s kloboukem, Zuzko

dekuju za cteni a hezko mej

0 0
možnosti
IJ

jako babička jednoho kopýtka jsem zamáčkla slzu dojetí, dík Marku ....

1 0
možnosti
MV

ja mel taky morky voči, Ivano...to tak sem tam bejva - zaplatbuh!

dekuju za cteni a hezky dny s kopytkem preju

1 0
možnosti
Foto

Točila jsem se při čtení s tebou, kopýtko;-)Jako vždy, zahřálo u srdíčka!

1 0
možnosti
MV

a prichazi doba, kdy se zase bude plajchovat, Jitko...tak si pri tom vzpomen na babicku!!!!

dekuju za cteni a mej se kraaaaaaaaasne

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik