Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak dodatečně k včerejšímu svátku,všechno nejlepší marku ...a Zorině řekněte,že nehty na nohou si lakujeme s kámoškou navzájem, odpadnou ty motolice a nervy,že to bude přetažený.....;-)

0 0
možnosti

tak to se bude muset Zorina porozhlidnout po nejaky lakyrce, co to da reciprocne...

dekuju za prani a krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

Sklánět se kvůli lakování až k zemi??? Ani omylem, nožku pěkně na hranu stolu a je to.:-)

1 0
možnosti

diky, Jiri

at se dari preju

0 0
možnosti

Teda Marku, máma je třída R^

A tobě všechno NEJ k svátku V

1 0
možnosti

dekuju za prani, Nike

vede se, doufam, dobre!

0 0
možnosti
Foto

Mně by se to asi taky poněkud příčilo sdílet lože s Vladimírem Iljičem. No jednak to není můj typ a taky, co bysme si asi tak povídali - já s mojí ruštinou. Přemýšlím, jakým způsobem ho ponoukala či rajcovala Naděžda (Krupská) - malovaly si tenkrát soudružky nehty?

P.S.: Užij si svůj svátek.:-):-):-)

0 0
možnosti

a to je mi tema - lakovala si Nadezda Konstantinovna Krupska nehty u nohou???

diky za cteni a hezkej den preju, Pavlo

0 0
možnosti
Foto

Cituji:

" O Leninovy jsem toho věděla víc..."

Máte tam hrubku...

0 0
možnosti

a mate recht, Jaromire, dekuju za upozorneni

jinak blog v pohode?

1 0
možnosti
Foto

R^Je, Marku, to o tom lakovani jsi nemel psat. Respektive ja to nemel cist. Pripomnelo mi to, ze budu muset nalakovat lavicku pred domem, a pritom se mi do toho vubec nechce.

Mej bezva den:-)

1 0
možnosti

to je pohoda, k ni se az tak shejbat nemusis, Jene...

tak at jde lakovani od ruky!

1 0
možnosti
Foto

H46a45n80a 37V60l91k57o64v98á

25. 4. 2017 15:48

To olizování prstů je tak soukromé, že k tomu se vyjadřovat nebudu. Osvětlím ty ústřice - často mám potřebu (a chuť) na ústřice pokapané citronem. Dokonce mi dělá dobře když mezi zuby cvakne zrnko písku. Dělá mi dobře ta chuť moře a vědecky bych to připsala potřebě jódu, který mé krevní skupině O obvykle chybí...

A přiznám se, že když se mi nechtějí otevírat ústřice, pokapu si citrónem syrové slávky...

1 0
možnosti

no dyt, Hanko, ja psal v perexu o tom, ze ustrice nechapou CHLAPI

1 0
možnosti

Tak já, když mi bylo šestnáct na takovýho fetišistu narazila. Nejen, že jsem nevěděla, jak se tvářit a kam koukat, ale navíc to hrozně lechtalo a já se nemohla smát, abych mu tu vášeň nekazila. Ach jo...R^;-D

1 0
možnosti

tak jste si mela cist, Jindrisko! me nohy olizovala zatim jen Stella, lechtalo to strasne a jsem presvedcenej o tom, ze by se jinak nekonalo ani ve chvili, kdy by mi prsty lizal nejakej clovek...ale prd tomu rozumim, je to jen takova moje domnenka.

dekuju za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti

D50a25v59i84d 35V34l48k

25. 4. 2017 12:31

Vše nej k svátku Marku a nezapomeň Na Marka zasaď oharka!

3 0
možnosti

Vlcaku, dikes. Jen mi, prosim, osvetli ten moravskej dialekt. Tipnul bych na sazeni vokurek...

fajnovej den preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik