Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Dávno, dávno již tomu, (přibližně padesát sedm let) co mě lákal jeden mladík na 1.května pod rozkvetlou třešeň. Výmluva na nemoc nepomohla, tak si k nám přinesl obrovskou rozkvetlou větev. Třešeň byla planá, tak kouzlo nefungovalo.;-)

Přeji všem pusu pod pravou třešní.

0 0
možnosti
MV

chytrej chlapec - bych rek. jen zrejme moc tlacil na pilu a Vy jste tusila, ze to fungovat nebude

takze pravy tresne a pravi chlapi - pak to vsechno jede jak ma

diky za cteni a fajn dny pod rozkvetlejma stromama preju

0 0
možnosti
Foto

Také mě nanedávno na 1. máje lákal jeden mladík pod rozkvetlou třešeň - a nechala jsem se ukecat, mladík byl hezký, milý - a měla jsem ho u opravdu ráda. (můj vnuk L...) V;-)

1 0
možnosti
MV

to uz, bohuzel, u me nejni mozny. ale byly roky - nejdriv mamu i babicku pomlazkou a pak jsem je dicky zacatkem maje zatah do krovi...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik