Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Tak nevím, ale já rozlišuji koprovku a kulajdu. Kopr je tam i tam, ale v koprovce mám maso (občas ztracená vejce), v kulajdě jsou navíc brambory a vajíčka se tam lijí rozšlehaná. To je ovšem fuk, pakliže je na pořadu dne demise, je jedno, zda celé kuchyně nebo jen kuchařky. Já takhle podala demisi v kuchyni v srpnu, on ji podal v ložnici již několik let před tím, a v lednu nás rozvedli.

0 0
možnosti
MV

finale prispevku me, pardon, rozesmalo ... logika sla ruku v ruce se vztahem, kterej vztah zrejme prestal bejt, kulajda/koprovka

a s tim delenim to je u nas tak, ze v koprovce mama vareny hovezi zebro a k tomu knedlik a v kulajde jsou na kousky nakrajene brambory a vrazeny vejce na tvrdo vareny...zaklad zustava

fajnovou nedeli preju, Jano a dekuju za cteni

0 0
možnosti
MH

Tedy Marku, Zorina v demisi skvostná R^ Ale myslim, že koprovka byla skvělá jako vždy, jen to čtení novin nejspíš způsobilo pachuť na jazyce a pak následná slova, že byla málo sladká. Tooo nebylo koprovkou, ale těma novinama 8-o

Až bude stav demise zažehnán, či odvolán, tak radim - před dlabancem sebrat noviny a hnedle bude chuť lepšejší ;-)

0 0
možnosti
MV

shoda v nazoru na koprovku. a kazit si takovou chutovou orgii ctenim novin je fakt neodpustitelne...

0 0
možnosti
DP

Kdykoliv přijdu k rodičům, máma mi už ve dveřích hlásí :"Dneska jsem dělala karbanátky, prej byly zase bez chuti. Já už se na to vykašlu!!!". Ochutnala jsem a byly v pohodě. Obávám se. že na starý kolena pánové ( a možná i dámy ) ztrácejí chuťový buňky, všechno se jim zdá stejnochutní a remcají, a dámy podávají demisi.

0 0
možnosti
MV

toho se nechci dozit!!!! ja jsem hedonista - kor u talire

dekuju, Dano, za cteni a fajnovy dny preju

1 0
možnosti
PS

Žádnou demisi. Za špatnou koprovku bych navrhl trest v podobě navaření 100 kastrolů veřejných koprovek a zakotvil to do ústavy. Odklad trestu není možný a odvolání je umožněno až po umytí talířů. A já jsem vrchní degustátor

0 0
možnosti
MV

takze taky hedonista!!!

diky za cteni a at je dobre!

0 0
možnosti
Foto

Marku, to je zvláštní, já čtu noviny taky od zadu - no většinou se nedostanu k přední straně, protože po přehlédnutí stránky "názory" (uprostřed), noviny znechuceně odkládám. Co se týče koprovky, tak kdyby se doma někdo opovážil mi ji zkritizovat, tak riskuje ne demisi, ale defenestraci. Ale jak je z politické ekonomie známo, po každé krizi přichází recese atd. Věřím, že "kulajdová krize" byla jen bouře ve sklenici vody, vono se to zas přežene.

Díky za zábavné počtení. :-):-):-)

1 0
možnosti
MV

to vis, Pavlo, ze se to prezene...Zorina jen zkousi...ale pomstychtivost, nebo cokoliv dalsiho, v tom nejni...znam(-e) ji

fajn zbytek patku a dloooooooouhej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, tak to je zapeklitý, Marku, jsem zvědav, jak to dopadne.

0 0
možnosti
MV

mluvis o zemskem raji to na pohled, doufam

u nas ve familii vsechno dobry, Honzo

1 0
možnosti
Foto

Koprovka! Ve svém okolí jsem jediný chlap na 100 čtverečních km, co ji může. Tedy kromě té z fabrikové kantýny, to je jen obarvená rozředěná voda. Takže až zase Zorince někdo pohaní koprovku, tak stačí zavolat PPLkáře, ať plný hrnec té koprovky doveze ke mně.

0 0
možnosti
MV

to se budeme muset, Martine, sabnout... je to fakt jeji majstrstyk a ja se k nemu zatim moji koprovkou jen tak lehce priblizuju

diky za cteni a fajnovej patek preju

0 0
možnosti
Foto

...no a dnešní článek je kulatej, devítistej! Tak ještě stovka a bude ještě kulatější!

0 0
možnosti
MV

a jooooooo, diky za upozorneni!!!! a vecer ahoooooooj

0 0
možnosti
Foto

jo! Demisi na Zajíce! Dobrej nápad, Marku! Jo a článek taky dobrej, večer to proberem!

0 0
možnosti
DV

D14a72v43i39d 75V95l52k

5. 5. 2017 9:41

A já už se chystám do Prahy. Ráno jsem ještě jel pro zboží do Kroměříže a ve 12 vyjíždím a doufám , že si dáme spolu večer pivo za té Zubajdě. Jestli tam teda trefím z toho hotelu Ibis. Prachy mám, slivovicu taky tak možu jet. Jak říká klasik: "Na Prahu Vávro na Prahu!";-D;-D;-D

1 0
možnosti
MV

Vlcaku, jsou duvody, proc se zucastnim. jeden z nich jsi ty, pak Marta a pak dalsi, co pisou s radosti!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS