Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já sním o tom, že stát a jeho představitelé budou někdy pokornými služebníky občanů a že lidi budou volit rozumem.

A taky že mě přestanou bolet kolena. :-)

0 0
možnosti

Vynikající!!! R^R^R^ Na Váš blog, Marku, se chodím uklidnit a dopřát si nějakou potravu pro duši, ale jsem rád, že jste se k současnému politickému dění taky vyjádřil. Když už člověk najde politiku na místě takto nezvyklém, je to neklamným znamením, že se opravdu děje něco mimořádného. A to, co se děje v těchto dnech, je vskutku donebevolající.

0 0
možnosti

Alosi, urcite znate muj postoj k politickym blogum. jsem na tom stejne jako Vy - vyhybam se jim. ale tohle me fakt zvedlo... a tak jsem po letech zase neodolal. prisaham ale, ze je to na dlouho dobu zase posledni skok do ty zumpicky... fajnovy dny preju a diky za prizen

1 0
možnosti

Karel Čapek - 1926

...Nebo propukne aféra, v jejímž průběhu se ukáže, že hlavní osoba lže jako cikán. I to se může přihodit kdekoli; ale troufám si říci, že nikde ve světě by se nemohlo stát, že by osoba chycená při lži nebyla – třeba mlčky a diskrétně – odsunuta ze společenského dosahu, jak žádá samo milosrdenství. Všude ve světě by každý slušný člověk považoval za samozřejmé, že z takového usvědčení plynou jisté neodvratné důsledky. Jen velmi nečisté plebejství se může tvářit, že to nic není; a jen naprostý a zrovna zoufalý nedostatek zvykového kodexu může způsobit, že lidé normálních instinktů ztrácejí v politice měřítka, bez kterých by se v soukromém životě nemohli obejít...

0 0
možnosti

jo jo, no, Karel... mel by se zase nejakej, nebo nejaci objevit...

diky za fajnovej prispevek do diskuze, Ilono

0 0
možnosti
Foto

Marku, na sny není nikdy pozdě, jen realita do které se často vzbudíme, je prostě jiná. Každopádně, sníš moc hezky ;-)

0 0
možnosti

znas to, Nicol: make your dream come true!

0 0
možnosti
Foto

Vždycky se s přáteli přu, jestli je opravdu ta voličská základna okolo kobliháře tak zaslepená, nebo jde o něco jiného. S tímhle člověkem, s nímž by si nejspíše nikdo nesedl v hospodě, si spojují své frustrace, svou neschopnost či co jiného. Nikdy se nejsme schopni shodnout.

Ale - aspoň fór: "Existuje něco horšího, než Věci veřejné?

Ano."

7 1
možnosti

ano!

a s chuti jsem se zasmal - ne zle - s chuti, protoze tyhle kratky fory proste fungujou

a doufam, ze stejnej cas jako vv dostane i ano

5 1
možnosti

Souhlas. Já bych ještě dodal, že stejné prozření bych čekal i od voličů Zemana v prezidentských volbách (ale to je asi marné očekávání).

1 1
možnosti

po ty gerontoklauniade to snad dojde i tem skoro skalnim, Milane

fajnovej zbytek nedele preju a diky za cteni

1 0
možnosti

D96a34v13i33d 95V44l70k

7. 5. 2017 18:14

Tak já Ti dám taky palecR^;-)

1 0
možnosti

Vlku, ta limca je vynikajici. Nebudu nikomu nabizet - for my mouth only! a nasranej jsem po precteni inzeratu byl tak, ze jsem si dva dva zufanky...pomohly! díky

1 0
možnosti
Foto

Víte, chodím k Vám jako k pohodáři, ale politickým blogům se nevyhýbám. Naopak. Myslím si, že tohle je něco jako hospoda s (většinou) střízlivější hlavou a (na rozdíl od Vás) si myslím, že i do této hospody řeči o politice patří.

Nejsem si jistá jestli se Vaše sny dostanou k Andreji Babišovi přes jeho hroší kůži, nicméně se mohou dostat k pár stovkám, tisícovkám čtenářů a to je asi pro volby podstatnější.

Ve svém okolí, kde je Babišovoličů minimum, začínám vidět pochybnosti i u těchto. A to mi přijde pozitivní.

1 1
možnosti

Hanko, ja zalozenim pohodar jsem. ale dneska...to teda bylo neco na me, politickyho klidase. takova hnusna manipulace. na zvraceni. od pristiho blogu ale zase ze zivota, normalne. bez politiky. ale jestli si moje duvody proc ne AB precte par lidi a rekne si, ze v necem mam pravdu, tak je to moc dobre. diky za precteni. slibuju, ze dalsi podobny tema nejdriv za dva roky, nejdriv! krasnej zbytek nedele preju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, Ty jsi ale snílek. Ale nejsi v tom sám, taky jsem podobně naivní.

1 0
možnosti

krucek po krucku, Honzo, krucek po krucku...

1 0
možnosti

Karma! Kdo sní, ten vlastně přemýšlí, jak udělat svět lepším!

1 0
možnosti

no, v pripade AB bych si to moc pral...jenze mam takovej ten narustajici pocit, ze popisy sneni lidi v Cesku dokaze volebni tym a PR agentura AB pretavit v silne populisticky placani...

ale diky za cteni a mejte krasnej zbytek nedele

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS