Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Marku, minimálně jednoho odpůrce v té tývý musí mít, protože takové módní kreace, ala kolotoče-houpačky a šantán, hned tak žáádnáá nemá !

0 0
možnosti
MV

to mas recht! jeji modely jsou casto lehce strasidelny a VZDYCKY dost nevkusny...ale takova je asi cela pani M

0 0
možnosti
IH

Ještě možná na tom podobně u mne je Pošta pro tebe... Ale zase z jiných důvodů.. Člověk chce uvolnit den po pracovním maratonu, nechce koukat na Novu, ale ČT1 nabízí tyhle modely, ze kterých mi naskakuje vyrážka daleko větší než z komerčních televizí..... Neděle ke snídani - Život na zámku...atd.

1 0
možnosti
MV

takovejm poradum rikam "vyplach"...lidi se asi potrebujou casto vyplachovat od toho vseho, co za den zazijou, Ilono

0 0
možnosti
IH

Marku máte buď velkou odvahu nebo veliký motiv se takové taškařice zúčastnit. Já bych musela být hodně utlumená, jenom si to pustit... A že s Vámi Míša zpočátku mluvila jako s pionýry? - No, "šak" s tím má taky dlouhou zkušenost z mládí....

2 0
možnosti
Foto

Tak to jedině špunty do uší... Já bych ale asi zdrhla!

0 0
možnosti
Foto

Viděla jsem to dvakrát v TV, a stačilo...

1 0
možnosti
MV

to verim, ja to nikdy nedokoukal do konce - videl jsem asi 3x

jenze v tomhle pripade to vypnout neslo, Klaro

dikes za cteni a fajnovo preju

0 0
možnosti
MB

Vy jste vyrazil do tohoto pořadu ze zvědavosti nebo proto, že jste masochista? Klobouk dolů, že jste to přežil.

Já přes tu hrůzu občas přejedu, když přepínám a to si vždy říkám: a na tohle jdou koncesionářské poplatky?! Fuj fuj fuj! I kdybych nerozuměla český, tak Míša mi jde na nervy jen pusu otevře! Přízvuk, dikce, přehrávání... a to nekomentují její schopnost vést pořád kultivovaně.

Karma.

0 0
možnosti
MV

pisu to asi tak ve druhym odstavci - zvedavost me hnala a tema me zajimalo.

moderatorka Jilkova - to je na ceske scena samostatna kategorie - od make upu, pres styling a neprijemny hlas az po ukazkovou neschopnost diskuzi korigovat. jenze sledovanost (kdo na to vlastne kouka, kdyz vsichni rikaj, ze na to nemuzou koukat????) je tim, za co ji zrejme Dvorak v televizi strpi... jinak si to neumim predstavit

1 0
možnosti
Foto

Marku, gratuluji, že jsi to vydržel! R^:-)R^

1 0
možnosti
MV

Sarko, ahoj. co sem si navaril, to sem si sned...a tezko mi bylo jeste nasledujici den

mej se krasne, jsem ted ve fofru, ale Tvoje Podebrady si rad prectu!

0 0
možnosti
Foto

Marku, díky za reportáž. Mám k tomu několik připomínek.

1. Klobouk dolů, že máš žaludek tam jít. Já se na zmíněný pořad už programově nedívám. V něm od samotného začátku jde jen o emoce, urážky protistrany, překřikování. Že by cokoli vyřešil, je bláhovost. Paní Jílková připomíná na obrazovce pouťovou mámičku, ze zkušeností vím, že podobné ženské jsou v osobním životě silně frustrovány, což dokládáš svědectvím po vypnutí kamer.

2. Milan Kubek je neštěstí lékařské komory. Po svém nástupu do funkce odstranil oponenty /mezi kterými jsem byl i já/, posléze upravil stanovy, které původně zapovídaly být zvolen více, jak dvakrát. Je tedy jakýmsi Kim Čong unem. Vím o jeho sklonu nebýt slušný. Potvrzuješ mi můj náhled na něj.

3. Stran čínské medicíny. Osobně jsem zastáncem toho, že pokud komukoli prospívá cokoli, ať se léčí tak, jak uzná za vhodné. Tedy - pokud někomu pomáhá běhání ranní rosou v pyžamku za zpěvu Internacionály - je to léčebná metoda. Pokud jsem však cosi zachytil, jde o tom, že oni Číňani jsou v jiném režimu, než čeští lékaři /včetně odpovědnosti za průser apod./. Tady je to trochu přes čáru. Dále pak to, že lidé, kteří proklejí režim za doplatek za lék proti tlaku ve výši třeba 50,- Kč klidně vyvalí 2-3 tisíce za cosi, o čem nemají páru, že by to třeba pomohlo. Znám to z praxe, kdy reklama na zcela neúčinnou mast v televizi vyvolává hysterii v lékárnách, pokud onu tubu maziva nemají.

Tož tak. Měj se.

13 0
možnosti
MV

Tomasi,ahoj.

ad1/ tahle frustrovana zenska ma udajne majoritni podil v Parlamentnich listech (zapatram vic), ale uz tohle by bylo urcujici pro to, jaka vlastne MJ je

ad2/ podrztaska pana Ratha nemuze mit jinej moralni profil, nez jakej projevuje

ad3/ mam s lecbou aktupunktury vlastni zkusenost - i kdyz byla Kubkem a dalsimi v debate shozena s oduvodnenim "placebo", jenze...kdybych to nezkusil, "rizli by do me" a zrejme uplne zbytecne. netvrdim, ze TCM je spasna, ale proc ji jako dalsi zpusob lecby rovnou odsoudit? a samozrejme jsem pro kombinaci v pripade rozhodnuti pacienta

krasny dny preju a diky, ze sis nasel cas si precist!

6 0
možnosti
DV

D47a28v64i55d 13V90l27k

16. 5. 2017 13:35

Ty jo Ty jsi na to měl žaludek???

1 0
možnosti
MV

Vlku, ty sexy plesoune, cau.

vis, ja si rikam, ze kdyz mam neco popisovat, mam to zazit...a zazit Jilkovou na zivo je terno! minimalne pro to, abych byl muj text relevantni, ne pouze zprostredkovanej televizi

krasno preju a vohol to vsechno! (myslim na hlave)

2 0
možnosti
Foto

tak já sice dělám v telce léta, ale do toho pořadu bych nenašla odvahu jít, ani se na něj dívat. Jílkovou nemám ráda, znám ji ještě ze zpravodajství a ten její způsob vedení debat je mi hodně nepříjemný...

5 0
možnosti
MV

neznam nikoho, kdo by ji "mel rad"

a nechapu, proc si ji CT tak opecovava... proto jsem to chtel zazit na zivo a navic v tematu, ktery me zajima

fajnovy dny preju, Zuzko

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik