Diskuse

Kam s nimi?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, to mě nenapadlo, budou k ničemu, kam s nima... Asi proto, že je nepoužívám.;-)

0 0
možnosti
MV

Nerudu na nas, Klaro!

1 0
možnosti
Foto

H88a84n80a 81V48l35k82o87v54á

31. 5. 2017 16:00

Jak jsem to tak z dnešních zpráv v rádiu pochopila, do výčepů, barů a kaváren s nimi.

Pokud se nejedná o restauraci (místo kde se podává jídlo), popelníkům nic nebrání.

0 0
možnosti
MV

Hanko, to je mi uplne prevratna informace. takze hulit se tam, kde se neji smi? ze by doslo zase k nejake zmene?

0 0
možnosti
JS

R^R^;-D;-D;-D nějak nám ty popelníky křižují hlavama...

U těch hospodských je dobré, že se většinou dají štosovat, tedy dobře přenášet ve více kusech.

Když jsem je na konci směny myla, vždycky si klepal provozní na hlavu a ptal se mně, zda je to zapotřebí. On je jen vymetl suchou štětkou a tím to pro něj haslo;-)

0 0
možnosti
MV

kecali jsme o nich s mamou dneska rano, kdyz jsem vencil...tak jsem to zase prepsal a pak prisly tvoje popelniky a myslim, ze nejaky jeste budou

psat jen o zakazu je nuda

1 0
možnosti
Foto

Co to svěřit nějakému avantgardnímu umělci á la David Černý a postavit někde poblíž Úřadu vlády pomník s výmluvným nápisem: "Byli jsem a budem..."?

0 0
možnosti
MV

no to jsou ty sochy...Pavlo!

0 0
možnosti
Foto

R^Polepit samolepícíma obrázkama za pár kaček a prodávat novejm čínskejm turistům jako suvenýr za majlant;-)

1 0
možnosti
MV

kuš s Cinou...uz mi vsechny ty doporuceni na ni lezou krkem...to radsi ty kasny, Jene

1 0
možnosti
Foto

A to máme takové ty lehké plastové popelníky. Ty se dají použít jako zásobníky pro podtácky pod pivo. Pak máme takové ty lehké keramické popelníky. Pak lehké skleněné. Pak těžší keramické popelníky. A pak ty nejtěžší skleněné, co s jedním umlátíte i slona. A to ještě není všechno.

1 0
možnosti
MV

ano, sli jsme s mamou dost po povrchu, variant je nepocitane...

1 0
možnosti
DP

Já bych ty popelníky skovala. Třeba jako sochy Masaryka před Němci a pak před komunisty. Bude to takovej kuřáckej disent.

1 0
možnosti
VK

Já bych je taky schoval. Nebudou je muset kupovat, až se tenhle nesmysl zas zruší...

2 0
možnosti
JM

Super aktuální téma! Gratuluji hned ráno!

1 0
možnosti
MV

Jano, vsichni resej, kde budou hulit. Jen moje mama resi co s popelnikama...kazdymu, co jeho jest!

diky za cteni a fajnovej den preju

1 0
možnosti