Diskuse

Tibetská álpana a připálené brambory duchovní Zoriny

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D69a33v32i87d 67V94l20k

18. 6. 2017 11:45

:-) já radši ty brambory francouzský zapečený

1 0
možnosti
MV

díky za tip! dlouho mi nesly hubou...

fajnovej zbytek nedele preju, Vlku

0 0
možnosti
JS

Já Zorinku fakt miluju. Do všeho jde po hlavě R^ V

Děkuji Marku...

0 0
možnosti
MV

ja taky, Jano...ale nekdy jsou chvile, kdy nechapu, kde se tu vzala...

krasnou nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

no tak tohle jsem potřebovala, Marku. jdu se mrknout po nějakejch svitkách a pastelkách. Že děkuju Zorině za návod, kterak se zbavit vnitřního pnutí.

0 0
možnosti
MV

nic jinyho, Zuzko, u toho nedelat! chce to urcitej vyssi stupen koncentrace nerusenej vnejsima vlivama - pak mozna dojdes i osviceni!!!!

krasnou nedeli preju

0 0
možnosti
VF

Já jsem už od první třídy základní školy (1949) praktikovala álpanu, jen ti nemožní učitelé to nepochopili. Zdravím Zorku i Vás.;-)

0 0
možnosti
MV

samej duchovní kolem dokola...to nevadi, ze zatim nepoznanej, Vero!

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Teda, bramborová álpana nemá chybu...až na ten hrnec, ale nějaká oběť se musí přinýst;-)

0 0
možnosti
MV

tzv. obětní hrnce, Jitko...

mej se bajecne!

0 0
možnosti

Marku, zrovna dneska jsme si při posezení, po procházce Vyšehradem, říkaly se Šárkou B., že jsi nejlepší bloger. A každým svým článkem mě v tom utvrzuješ! Amen;-)R^

A prosím Tě, promiň, že to řeším takto - reaguj mi na tu sms...děkuji :-)

1 0
možnosti
MV

nejlepsim blogerem je zivot a my to sem tam jenom zapiseme, Mirko

a promin, ja to cet ve fofru a pak jsem zapomnel reagovat. pokud 30.6. nebudeme tocit, s chuti do Slunecnice zaletim - opravdu!

1 0
možnosti
Foto

Jako důvod přičmoudlých vařených brambor je rozhodně lepší duchovní álpana než třeba fejsbůk :-)

0 0
možnosti
MV

nebo cteni Stastne chvilky, Kamilo

fajnovej vikend preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Zpropadený brambory! Nebejt jich, dostala by se tvoje maminka určitě do vyššího levelu duchovna, třeba až k samotné nirváně ;-)

P.S.: Jseš si jistej, že to byly "álpany"? :-):-):-)

1 0
možnosti
MV

ja si nejsem nicim jistej, Pavlo, co kdyby... znas to

diky za cteni a fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
MV

Honzo, kdyz uz nic jinyho, aspon si budu pamatovat, co jsou álpany...

krasnej vikend preju

1 0
možnosti
MV

vidim zivot kolem me a to je fajnovej duvod tady zustavat co nejdyl, Ivano..

hezkej vikend preju a diky za cteni

1 0
možnosti