Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak tohle bych zařadil mezi povinnou četbu pro ženský, Marku. Užij si den:-)

1 0
možnosti
ND

Tak já zas ujizdim na elektronice... Na jídle zatím ne, třeba to ještě prijde 

0 0
možnosti
MV

takze za vyrvanej zub televize?

0 0
možnosti
Foto

H19a70n52a 42V90l96k84o51v90á

29. 6. 2017 11:34

R^Je to krásné, Marku, ale tuhlenctu vlastnost má i moje dvanáctiletá dcera.

Starší je náročná na značkové hadry a když jí nechutná oběd spokojí se s pomerančem, zato mladší je unavená po vyzkoušení jednoho trička (už jsem objevila kouzlo zásilkových obchodů) zato dvě kila pravé svíčkové by ocenila daleko větší radostí.

0 0
možnosti
MV

vo tu mladsi se chlapi porvou na 100%, Hanko

2 0
možnosti
Foto

:-)To bylo moc hezký,Marku.R^

1 0
možnosti
MV

Sarko, a dokazes si predstavit, jak vyfesakovany budou ted talire na stolu moji mamy?....

dikes za cteni a hezko preju i pres ten dest dneska

2 0
možnosti
ŠM

Zlatá Zorina..moc ji Marku pozdravuj, až mi splaskne huba,udělám to jako ona,jen už půjdu k tomu řezníkovi rovnou :-D

3 0
možnosti
MV

zadny zbytecny zdrzovani hadrama a jinejma pitomostma, Sarko

a pak treba jeste do nejaky dobry sejrarny a lahvinku s sebou... rekonvalescence je setsakra dulezita!!!

diky za cteni a fajnovy dny

mame vyridim, jakmile se uvidime nebo uslysime

1 0
možnosti
JS

...protože jsem vyrůstala u babi, věděla jsem, že má skříň plnou jasmínových mýdel v saténových krabičkách, oblečení, které nenosí ani nechce, kabelky na které si nepotrpí... tak jsem jí vždycky kupovala něco jen tak. Na zub. Aby měla co smlsnout. Protože už to bylo to jediné, z čeho měla opravdu radost a nerozdala to...

Tvojí mámu taky miluju, Marku...R^R^R^

3 0
možnosti
MV

mejdla mela moje babicka mezi oblecenim nepocitane...ale do pusy mela taky rači, Jano

hezkej den preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

jak málo stačí ke štěstíR^;-D

0 0
možnosti
MV

Libuse, diky za cteni a chtel bych mit 2 kg pravy svickovy - tak malo...

krasny dny i pres ten dnesni chanecek preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik