Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

...."sem se ti...., nádherný obrat! Vzpomínám na letmo vyslechnutou větu jedné dámy k druhé: "Vona si ti mi zlomila ruku!" /sobě, mně, tobě?/. Ovšem nezapomenutelné též bylo svého času nadužívané "nám". Viz vypíchnutí tohoto nešvaru ve filmu Marečku, podejte mi pero. Ředitel školy na třídní schůzce dálkařů: "Oni se ti žáci nám nemyjí!"

0 0
možnosti
Foto

H85a78n40a 56V64l90k87o37v10á

18. 7. 2017 18:40

Taky bych v té sklenici čekala plnotučný. To bylo tuším s fialovým víčkem... Odstřeďovat se tahle fajnovost snad ani nehodí.

0 0
možnosti
Foto

;-DUž se mi stalo, že jsem dala ručníky do prádla, a nenechala v koupelně čisté... Záleží, jaké mýdlo máš. Některé pálí jak čert, jiné se přežije snáz.;-)

0 0
možnosti
JS

Fajn čtení na oddech a odpočinutí mysli, díky Marku a to i mamceR^

1 0
možnosti
Foto

jojo, mejdlo ve vočích, tak to je úplně nejvíc přříííšerný, to má Zorina recht!

1 0
možnosti
Foto

R^Marku, soucítím se Zorinou. Já si do očí takhle jednou šplíchnul vodu po holení - taky bezva chuťovka:-)

1 0
možnosti
Foto

Med na krajíci s máslem a lehce osolený?8-o No já nevím, chlebu s máslem a medem se vyhýbám jak čert kříži (ještě tak max rohlík) - připomíná mi to totiž jeden evergreen z mého dětství - medomáslo (:-() - no to bylo přííííííšerný!!!

Príma vzpomínky, Marku, měj se fajn a těš se na volné dny.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik