Diskuse

Horní Volta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pořád lepší, když se Zorina zajímá o Horní Voltu (mimochodem, taky jsem si myslela, že to ještě furt existuje, no, což, dnes jsem se poučila), než o dvoukorunové rozdíly v cenách potravin obchodních řetězců. Abych nebyla za blba, termín Burkina Faso jsem už zaznamenala, jen mi ještě nepřišlo jej geograficky zařadit.

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Marku, hodní synové vědí...moc zdravím;-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě lepší je Džibuti /Djibouti/. O té neví nikdo nic, jen to, že je. Má oblíbená diskusní destinace. R^

1 0
možnosti

tak tam se jeste Zorina nedostala, Tomasi

diky za cteni a fajnovej srpen preju

0 0
možnosti

Burkina Faso je z hantecu - burkina fasovaná.

2 0
možnosti
Foto

něco jako u nás montérky ;-D

4 0
možnosti

D65a32v21i76d 96V29l37k

31. 7. 2017 13:38

No vidiš mě to Burkina Faso zase zní maďarsky mám pocit ,že tam mají nějakou hezkou nadávku Fas nebo tak nějak.

0 0
možnosti

hele, ale to taky neni uplne blba cesta k vysvetleni, Davide

krasne se mej a tvoje holky s Tebou

1 0
možnosti
Foto

jo, Zorina je chytrá a vzdělaná to teda jo!

0 0
možnosti

pátravá, Zuzko, pátravá!

krasny dny preju

1 0
možnosti
Foto

R^Marku, Tys měl vlastně kliku. Taky se Tě mohla zeptat, proč se to městečko ve Walesu jmenuje zrovna takhle: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch:-)

3 0
možnosti

presne, se mi ulevilo, Jene

vono by ale stacilo vyslovit jmeno hlavniho mesta Burkiny Faso: Ouagadougou! to taky neni blby!

1 0
možnosti
Foto

Marku zdravím tě a díky za krásné povídání R^

0 0
možnosti

rado se stalok, Pavle...pocet jsem si v tvym dnesnim blogu - "ono" je dobre reseni

0 0
možnosti

R^Vkrásně lehké letní Zorinkovské, díky Marku:-)

1 0
možnosti

takovy ty letni filozoficky uvahy, Jano..., znas to

krasny dny preju

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS