Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

....jooo, přišlo TOOO,naboural, rozsypal...jinak by to nebylo ono, ale Marku, vidět Tě zašprajclýho ve vozejku,s žabkama nad hlavou ve Véčku, to bych se tam stopro válela taky..;-D;-D ( PS:králíka s čočkou?)

0 0
možnosti
IH

Já bych si Vás taky vzala... bez převýchovy...

0 0
možnosti
IM

Takové jízdy pánů nad 50 potěší leckteré oko :-) Dneska jsem potkala chlapika, šedivý fousy do pasu a jel na kolobrndě. Taky hezký... Šťastné cesty bez nehodR^

0 0
možnosti
MV

lecktere jo, Ivo, ale jsou i ocka, kterym neladi...ale tech je, jak vidim, min! takze: pokracujeme...

dekuju za cteni a hezky utery preju

0 0
možnosti
PS

P92e57t59r 18S71k30á60c67e14l

28. 8. 2017 23:51

Tak mě můžete vidět jezdit na vozíku, autorem popsaným způsobem, jedině na parkovišti. Bojím se ale, že zavadím o auto. Je jich na parkovišti plno...

0 0
možnosti
MV

tak odtud jsou ty, v divnym miste, šrajcy po boku myho auta! konecne to vim.

dekuju za cteni a fajnovy jizdy preju

0 0
možnosti
Foto

H32a57n56a 64V23l50k32o43v38á

28. 8. 2017 20:55

:-)Doporučuji Tesco. Uličky má zaručeně nejširší...

0 0
možnosti
Foto

Ba ne,já myslím, že Globus.:-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, asi to někdy taky vyzkouším. Při mé smůle, mě však odchytne ochranka a bude zase téma ;-D;-D

1 0
možnosti
MV

no a? hlavni je zazitek, tema je druhorady, Pavle

dej se do toho!

0 0
možnosti
Foto

Taky občas jedu. Ale u nás v Tesco mají ty starý košíky a ty hrozně brzdí, některý mají zaseknuté jedno kolečko a tak snaha o udržení přímé linie je neproveditelná. Zatím jsem za vlast nepadl, ale už párkrát narval do jiného košíku, který mi clonil v průjezdu.

P.S.: má to výhodu, někteří pacienti, kteří mě vidí, už ke mně nechodí.;-D

2 0
možnosti
MV

ja bych naopak chtel mit doktora, kterej nejni uprdenej!!!

1 0
možnosti
JS

Dost dobrý, Marku ;-DR^ úplně Tě vidím ;-D

0 0
možnosti
Foto

jojojo! taky vobčas jezdím, ale decentně. Abych sui nenabila hubu vo regály.

0 0
možnosti
MV

to je super! ja si pri psani rikal, esli se nekdo taky prizna! a je vas vic, nez jsem cekal!!!!

0 0
možnosti
MV

Jestli je, Alžběta, synonymem božího pád mezi hajzlapapiry, pak ano. Díky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik