Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já na to chlapa nepotřebuju. V neděli jsem si v rozvernosti v koupelně tak nacákala (mezi vanou a stěnou je fuga), že přiletěla zespodu sousedka (v županu a turbanu), že jí ode mne teče. Holt panelákové jádro.

0 0
možnosti

Někteří chlapi cákaj i kolem mísy, ve stoje...

0 0
možnosti

.....ženský, která už nic přes koleno neláme. Ženský, která má už pár let "odslouženo" jak v životě, tak ve vztahu. Ženský, která je chvíli ostrým pluhem a chvíli zas voňavým mandlovým krémem.

R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Na co myslíš?;-D;-D;-D

Nic si z toho nedělej, nacákat po celé koupelně umím taky. A pak to musím uklízet.:-P;-)

0 0
možnosti

;-D;-DR^;-Dmám podobnej hit, Marku.

Můj bývalý nesnáší malé děti. A kamarád k nám přijel s pětiletou dcerkou stanovat na zahradu. Aby otestoval, jestli s ní může vyrazit na týden pod stan i mimo dosah civilizace. A tak sedíme na zahradě, grilujeme a malá objevila kýbl s vodou u pumpy. A tak plácala do vody a stříkala kolem sebe. Tatík její řknul "Klárko, nestříkej okolo sebe." A tak mrňavka se z ničeho nic přitulila ke kolenům mého bývalého a se sladkým úsměvem a zářivým pohledem, řekla " Strejdo Myšáku, ty taky stříkáš?"

Hodnou chvíli jsme nemohli vůbec nikdo popadnout dech smíchy, jen strejda Myšák zkoprněle seděl a valil oči. Pak se začal chechtat i on a vzal dítě na milost ;-)

0 0
možnosti

k těm dětem, taky je moc nemusim...proto si pamatuji tohle:

Ulicí Nikoly Tesly, bezvládné tělíčko nesli. Cynický ředitel jeslí,umlátil batole seslí.

0 0
možnosti
Foto

No a někdo se dokonce uměleckým cákáním živí. Teda ne tím v koupelně, bohužel. To už bych měla do důchodu naděláno. Já totiž taky někdy cákám. Děsně.:-)

0 0
možnosti

...a to znamená, že jsou muži cáklí?8-o

0 0
možnosti

vsichni ne, ale hodne jo!

Vero, fajn utery preju

1 0
možnosti
Foto

R^Jó, Marku, čeština dovede bejt pěkná potvůrka;-)

0 0
možnosti

proto ji miluju, Jene

1 0
možnosti

Proč šťasten jsem když do u-cha , mi chladná voda šplo-u-chá a cáká a cáká ;-)

PS: celou dobu jsem si myslela,že mluvíte o cákání při očistě těla...nojo,ženská ;-DR^

0 0
možnosti

proste jinak usporadany ty hemisfery ... Sarko

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik